Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Pa4X gerelateerde onderwerpen
 Korg PA 1000 ombouwen naar Muzikant

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Robert Geplaatst - 05/12/2020 : 11:44:10
Is het mogelijk om een Muzikantdongel ( of zoiets) aan te kopen en de PA 1000 om te bouwen.
De kosten zijn € 199,00. Updateaanwijzingen zijn ook te vinden op het internet en is allemaal legaal.
Heeft er iemand op dit forum ervaring met deze mogelijkheid en kan eventueel de PA 1000 weer teruggezet worden naar de fabrieksuitgave.
Gaarne reactie.
Robert.

RobertMzB
6     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Roland-Rudy Geplaatst - 29/12/2020 : 17:49:40
Mooi Robert dat het gelukt is.
Ik dacht al wel dat het zonder problemen te installeren was.
En het is zeker een aanvulling voor de pa1000.
Veel speel plezier met de muzikant.

Rudy
Robert Geplaatst - 29/12/2020 : 16:19:34
Inmiddels via Oostendorp in Wezep de uitbreiding PA1000 Musikant aangeschaft en geïnstalleerd. Geen enkel probleem mbt de oude originele software. Mijn Songbook en Setlist zijn intact gebleven. De Musikantuitbreiding is een welkome aanvulling op de PA1000.
Door middel van de Korg Songbook Editor heb ik een aantal meegeleverde items uit het Musikantsongbook kunnen kopiëren naar mijn eigen Songbook. Ook dat is prima verlopen. Wel ff puzzelen.
Advies aan iedere PA1000 bezitter, voor relatief weinig geld heb je een prima uitbreiding. Ik ben er blij mee.
Robert.

RobertMzB
Robert Geplaatst - 06/12/2020 : 16:06:25
Back up enz. is een must, dat is duidelijk.
In de gedownloade software wordt gesproken over verwijderingssoftware die toegepast moet worden alvorens de Muzikant op de PA1000 wordt geinstalleerd.
Dit gegeven maakt mij redelijk nerveus mbt het weer terugzetten op de originele software.
Heb inmiddels de vraag ook neergelegd bij de verkoper van Oostendorp te Wezep. Jongeheer Karst zal het eea uitzoeken.
Groet.

RobertMzB
Roland-Rudy Geplaatst - 05/12/2020 : 20:03:11
Je moet natuurlijk altijd een backup van jou systeem maken.
Een save all !!!
Dan moet je alles kunnen behouden.
Anders zou ik een winkel bvb oostendorp bellen en die kunnen je vast daar meer info over kunnen geven.

Groeten Rudy.
Robert Geplaatst - 05/12/2020 : 13:45:32
Bedankt voor je reactie.
Dat het originele software is, dat is duidelijk. De software wordt op normale en gebruikelijke wijze te koop aangeboden.
Dat het te installeren is is ook duidelijk.
Blijft toch de vraag over of ik nog terug kan als het eea niet bevalt. Af en toe treed ik nog op en mijn programma is afgesteld en ingedeeld op de PA1000 versie internationaal.
Ook wil ik weten of mijn huidige geprogrammeerde Songbook en Playlist geaccepteerd wordt door de te installeren Muzikantversie.
Dat terugzetten moet ik ZEKER weten anders begin ik er niet aan.


RobertMzB
Roland-Rudy Geplaatst - 05/12/2020 : 13:15:09
Hoi Robert.
Volgens mijn is het gewoon originele software van korg.
En krijg je een software pakket in sd kaart.

Voor Korg PA-1000 Musikant
Voor het activeren van de Musikant software, het bijbehorende software-installatiepakket moet worden gedownload via Korg
Duitse versie
240 styles
250 keyboard sets
244 sounds
31 drum-kits
266 pads
400 songbook files
240 MB PCM-data

En dan terug zetten naar fabrieksinstelling moet volgens mijn ook geen probleem zijn.

groeten Rudy

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000