Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 T5 opnemen in Studio One sequencer

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Jeepee Geplaatst - 21/10/2014 : 19:02:29
Beste mensen,

Sinds kort ben ik van de T4 op de T5/76 overgestapt, met plezierige en deskundige hulp van Ruud. Ik dacht eerst dat de T5 een tussenpaus was, maar dat blijkt een volstrekt verkeerde inschatting geweest te zijn. Wat een formidabel instrument met fijn spelende toetsen!

Ik gebruik als sequencer Studio One. Ik zou graag op 16 midi sporen willen opnemen in Studio One (audio hoeft nog niet). Is er misschien iemand die ook Studio One gebruikt en bij wie dit gelukt is?
Het lukt om in Studio One een spoor op te nemen uit de Tyros en terug te horen via de Tyros. Maar een midifile met meerdere sporen die via USB in Studio One ingeladen wordt speelt niet goed alle sporen af. Er is dan wel verbinding en geluid tussen de T5 en Studio One, alleen klinkt het nog niet goed, ik hoor dan o.a. niet de juiste instrumenten op de juiste sporen. Als iemand zou kunnen adviseren, graag!

Groet,
Jaap uut Hasselt.
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Jeepee Geplaatst - 21/12/2020 : 21:14:38
Beste Jeffrey,

Indertijd had ik de Instrument Definition nodig, die heb ik toen niet gevonden. Ik heb daarna niet meer verder gezocht.. Dus ik kan je helaas niet informeren.

Met vriendelijke groet,
Jaap.

Jeepee
J.w.m.p Van dijk Geplaatst - 21/12/2020 : 19:55:34
Hallo jeepee.

Ik heb een beetje de zelfde problemen nu die jij toen genoemd heb.
Ben jij in de afgelopen jaren al wat wijzer geworden?
Zo Ja dan ben ik erg benieuwd hoe jij het voor elkaar gekregen heb want bij mij gaat het erg moeizaam.

Ik hoor graag van je .

Gr
Jeffrey

Jeepee Geplaatst - 23/10/2014 : 21:19:34
Beste Michel, bedankt voor je reactie, had deze video nog niet gezien op de website van Presonus. Dit snijdt hout, ik ga er mee experimenteren, hartstikke mooi!

Groet,
Jaap.

Jeepee
micdo Geplaatst - 23/10/2014 : 21:07:11
Dag Jaap.

Ik heb een link gevonden op het net.

http://support.presonus.com/entries/21004253-Obedia-Studio-One-Setting-Up-External-Devices

Ik denk dat er op het forum voor studio one meer info voor hande is.
Je mist de instrument defenitie die verteld hoe en welke voices er zijn in de tyros

Met een vrolijke noot wordt alles mooier.

Gr. Michel

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000