Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Pa4X gerelateerde onderwerpen
 Nederlandse vertaling Handleiding PA4X Musikant

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Ben Geplaatst - 07/01/2021 : 16:08:31
Beste Muziek vrienden,

Ik heb contact opgenomen met Importeur Voerman over het wel of niet bestaan van de uitgebreide handleiding van de Korg Pa4x Musikant.
Dit heb ik gedaan na aanleiding van berichten die ik las van iemand die zei dat hij deze wel had ontvangen.
Ik kan jullie meedelen dat er officieel ''geen'' vertaling is van de uitgebreide handleiding, deze is enkel in de Engelse taal te downloaden. ''Wel'' is de Snelle Start Gids vertaald en leverbaar via Voerman of via je dealer.
Wat wel mogelijk kan zijn is dat de dealer van die persoon misschien de handleiding zelf heeft laten vertalen door een bedrijf dat kan maar is vrij duur.

''Maar'' , ik heb een andere gratis oplossing gevonden en zelf een vertaling online gemaakt.
Let op!! Het is dus geen officiële maar een letterlijke vertaling van de Engelse variant.
Ik heb deze beschikbaar gesteld tot 07-02-2021 voor wie interesse heeft. (beter iets dan niets)
klik dan gewoon op de link dan kun je hem bij mij gewoon downloaden. Als dit tenminste hier mag. Indien niet hoor ik het uiteraard graag.

Download hem hier: https://share.ziggo.nl/ajax/share/0d398bca03967d40d3f28db3967d4648828a9838d591a86d/1/8/MzY

Als je de link hebt geopend klik je op de handleiding en dan verschijnt er een oog en een pijltje boven de handleiding...klik vervolgens op het pijltje.

Groetjes Ben
6     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
bensel Geplaatst - 08/01/2021 : 08:55:48
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben

@ Ben(bensel)

Ik heb de tijd verlengd naar een maand , dus het bestand is nu tot 07-02-2021 te downloaden.




Ik heb de tekst op het MF aangepast.

Bezoek ook eens mijn website en YT-kanaal.
Ben Geplaatst - 07/01/2021 : 21:09:50
@ Ben(bensel)

Dat je daar beheerder bent wist ik inderdaad.
Ik heb de tijd verlengd naar een maand , dus het bestand is nu tot 07-02-2021 te downloaden.

@ Roland-Rudy

Graag gedaan en ja ik hoop het dat mensen er iets aan hebben.

Groeten Ben



Roland-Rudy Geplaatst - 07/01/2021 : 20:15:19
Sooooo netjes Ben, hier maak je veel mensen blij mee.
Ik zelf ook hoor, het leest altijd iets makkelijker in het Nederlands.
Dank je wel, top

Groetjes Rudy.
bensel Geplaatst - 07/01/2021 : 17:54:02
Hoi Ben,

Ja, dat zal een behoorlijke klus zijn geweest.

Zoals je wellicht weet ben ik een van de beheerders van het Muzikantenforum.

Ik heb daar een link geplaatst naar dit onderwerp.
http://www.muzikantenforum.eu/viewtopic.php?f=328&t=17873

Bedankt voor al je werk.

Je naamgenoot (om verwarring te voorkomen onderteken ik maar even op deze manier)


Bezoek ook eens mijn website en YT-kanaal.
Ben Geplaatst - 07/01/2021 : 17:29:32
Hoi Ben (bensel),

Dankjewel en ja waarom voor mezelf houden als ik er ook anderen blij mee kan maken. Ik kan ook wel engels lezen maar is wel erg lang geleden voor mij vandaar dat nederlands gewoon wat lekkerder leest.
En ja dat begrijp ik wel was best even wat werk.
Eerst het bestaande engelse bestand opsplitsen in kleine bestanden i.v.m. uploaden om te vertalen en daarna de vertaalde bestanden weer samenvoegen tot één bestand.
Hoe meer pagina's je hebt hoe trager die gratis vertaler word dus daar ging de meeste tijd inzitten, maar als ik ergens aan begin maak ik het ook af. Zo zit ik nou eenmaal in mekaar.
Ik zal kijken of ik de tijd wat kan verlengen dat deze online beschikbaar is. Is ook de eerste keer dat ik die functie heb gebruikt. Komt goed.

Groeten Ben


bensel Geplaatst - 07/01/2021 : 16:56:05
Hoi Ben,

Goed werk man, waar je zeker veel gebruikers een groot plezier mee doet.

Volgens mij is er in het verleden ook al eens iemand mee bezig geweest, maar die is er uiteindelijk mee gestopt.

Zelf blijf ik wel bij de Engelse versie, want door mijn vroegere werk is Engels geen probleem voor mij.

Maar nogmaals: respect voor het initiatief.

Groeten
Je naamgenoot.



Bezoek ook eens mijn website en YT-kanaal.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000