Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Tyros2 DIMM geheugen

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
rita Geplaatst - 17/09/2007 : 21:14:25
hallo allemaal ik heb verschil van mening met dealer, nadat ik een cd met geluiden heb gekocht bij oostedorp te wezep en deze niet meer dan 3 geluiden kon opslaan, ben ik er achter gekomen dat er maar 1 interne geheugenkaart inzit i.p.v 2 volgens mijn dealer zit erin wat erin hoort te zitten maar ook volgens boek horen er 2 in te zitten ben benieuwd naar reactie gr ryta
5     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
T-Rossie Geplaatst - 18/09/2007 : 22:28:38
Zoals hierboven al aangegeven : Pagina 103 handleiding
rita Geplaatst - 18/09/2007 : 22:05:45
ben naar dealer geweest en heb 2 geheugenkaartjes gekregen waar kan je nu zien hoeveel intern geheugen je hebt gr ryta
T-Rossie Geplaatst - 18/09/2007 : 19:56:47
Wat laat jouw Tyros2 zien ?
rita Geplaatst - 18/09/2007 : 15:06:33
neee tis ni oostendorp daar heb ik wat ik ook vraag of waar ik ook mee zit ten volle tevredenheid hulp van gekregen
T-Rossie Geplaatst - 17/09/2007 : 22:14:52
Rita,

Jouw dealer (niet Oostendorp dus ?) bedoelt waarschijnlijk het (kleine) werkgeheugen (RAM) van pakkumbeet 4 Megabyte. Dit zijn geen memorystrips maar zit op de printkaart zélf.

Extra te installeren memorystrips (DIMM-RAM) dienen PER TWEE geplaatst te worden. Op pagina 103 van de handleiding staat hoe je kunt kontroleren of er xtra geheugen is geplaatst.
Indien je handig/technisch bent kun je ook even onder het klepje kijken

Zonder DIMMS kun je doorgaans weinig aanvangen.... 3 stuks laden bijvoorbeeld....

Overigens komt het wel 's voor dat de DIMMS onjuist zijn geplaatst terwijl dit niet direkt wordt gemeld.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000