Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Barst maar los

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
theplayer Geplaatst - 01/09/2010 : 15:46:23
Het is nu werkelijkheid.
Dus brandt maar los.
Voor hen die meer willen weten:
http://www.ty4.nl/
Groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
15     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Louis Geplaatst - 11/09/2010 : 07:42:21
Ben, je hebt gelijk en waar maken we ons wereldwijd gezien in ons kleine landje druk om.

m.vr.gr. Louis
Ben Geplaatst - 10/09/2010 : 22:25:34
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Louis

Beste Ben, wat ik bedoelde was dat indien men bij Yamaha nu al vergevorderd is en een kant en klare planning heeft heeft voor een vernieuwd keybord ?????1 voor over 1 of 1 1/2 jaar dit voor de klanten beter in een uitgestelde versie van de Tyros4 had kunnen plaatsvinden en wat is er tegen op een Tyros 5 enzovoorts?

vr.gr. Louis



Louis , of Yamaha al zo ver is met de planning zou ik niet weten maar er is zeker niets op tegen op een tyros 5 enz...
Maar vraag je zelf eens af of het zin heeft om daar nu al je hoofd over te breken?
Wat mij betreft zeker niet , wacht gewoon lekker af wat er in de toekomst allemaal nog gaat komen.
Dat Yamaha deze Tyros 4 nu al gaat uitbrengen zal heus wel een bepaalde reden hebben.

En als laatste en dan hou ik er over op , wil ik nog even zeggen dat het voor Yamaha onmogelijk is om met ieders persoonlijke wens rekening te houden , MAAR ik ben er van overtuigt dat Yamaha luistert naar hun klanten en waar mogelijk ze de wensen ook wel mee zullen nemen in hun toekomstige planningen.

Dus geniet net als ik gewoon van alle moois wat nog komen gaat

Mvg,
Ben

Louis Geplaatst - 10/09/2010 : 20:25:18
Beste Ben, wat ik bedoelde was dat indien men bij Yamaha nu al vergevorderd is en een kant en klare planning heeft heeft voor een vernieuwd keybord ?????1 voor over 1 of 1 1/2 jaar dit voor de klanten beter in een uitgestelde versie van de Tyros4 had kunnen plaatsvinden en wat is er tegen op een Tyros 5 enzovoorts?

vr.gr. Louis
Ben Geplaatst - 10/09/2010 : 19:12:13
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Louis

BEN, BEDOEL JE IN JE VOORBEELD VAN DE AUTOBRANCHE DAARMEE BIJVOORBEELD DE VOLKSWAGEN GOLF?




Beste Louis,

Ik bedoel de autobranche in het algemeen , dus maakt niet uit welk merk
of het nu VW,BMW of OPEL ETC... is , vernieuwing is gewoon nodig wil een bedrijf kunnen blijven bestaan.
Doe je als bedrijf niet aan vernieuwing dan heeft het bedrijf ook geen lang bestaan en dat is een zaak die is zeker.
Vooral nu in deze huidige tijd.
De autobranche was ook maar een voorbeeld , dit geld voor ieder bedrijf en dus ook voor Yamaha

Dus wat mij betreft is vernieuwing altijd een welkom iets .
Meer heb ik er niet over te melden.

Mvg,
Ben
Louis Geplaatst - 10/09/2010 : 17:29:59
BEN, BEDOEL JE IN JE VOORBEELD VAN DE AUTOBRANCHE DAARMEE BIJVOORBEELD DE VOLKSWAGEN GOLF?
Ben Geplaatst - 10/09/2010 : 09:41:29
Ik zit al een paar dagen hier de berichten over de tyros 4 te lezen en wou eerst niet reageren maar na het laatste bericht van louis moet ik toch even reageren met het volgende.

Ik vind het heel normaal dat er op een bepaald moment een einde komt aan een serie (ook al heeft deze serie goed gelopen)
Het is voor Yamaha en ook voor de klanten belangrijk dat er aan vernieuwing word gedaan net zoals in de auto branche .
Op een bepaald moment komt er gewoon een nieuw model/type op de markt en daar moeten wij als klanten alleen maar blij om wezen.
Daarom zeg ik dus ook , wacht gewoon de Tyros 4 af en als daarna deze serie inderdaad zou stoppen komt er op een bepaald moment zeker wel een goede opvolger voor.
Zo gaat het al jaren en zo zal het ook nog jaren blijven gaan.

Mvg,
Ben

Louis Geplaatst - 10/09/2010 : 07:53:44
Henk schrijft dat dit de laatste Tyros is!

Hoeveel jaar zullen er tussen zitten voor dat Yamaha met een nieuw
vlaggeschip keyboard komt?
Waarom een nieuwe naam?
Wat voor een invalshoek moeten we dan aan denken voor een heel nieuw
keyboard?
Is de lijn al uitgezet en daarom de laatste Tyros vervroegd gelanceerd?

Heel veel bedenkingen van mijn kant waar Yamaha dus wel geen antwoord op zal willen geven als je die vragen aan hun stelt!
Wouter1972 Geplaatst - 07/09/2010 : 22:21:57
Oh als ik heel even off-topic mag reageren zonder hiervoor een hele nieuwe draad te creeeren (want dat lijkt me een beetje teveel van het goede):

- ik vind het jammer dat Michel bij de demonstraties vanaf Tyros3 voornamelijk schlagers en andere humpapamuziek laat horen, in tegenstelling tot de wat (ahum) bredere modernere stijlen op de voorgaande modellen (dire straits etc.)

Okee, je kunt zeggen dat er genoeg andere demonstrateurs zijn (bijv. Peter of Martin Harris) die de andere stijlen aan bod laten komen en Michel zich vnl op de Duitse markt richt...en dat is ook zo.
Misschien schrijf ik dit omdat juist Michel's eerste demo's mij in eerste instantie aan het spelen hebben gebracht. Nostalgie?
aberendse5 Geplaatst - 07/09/2010 : 21:24:50
zo dan, je zal maar demonstrateur zijn, weinig verlof in die periode.......

En dan dat prachtige duits van peter, fabelhaft :-)
Ruud Geplaatst - 07/09/2010 : 15:36:02
Kijk hier maar eens hoe druk Michel en Peter het weer krijgen in oktober en november a.s. Alleen al in Duitsland een behoorlijk programma.

http://de.yamaha.com/de/services/kbd_events/

Groet, Ruud
a048352 Geplaatst - 06/09/2010 : 19:06:39
Geluidsdemo van het filmpje hierboven gepost valt me serieus tegen... de style begeleiding (arrangement + klanken) klinken net hetzelfde als op een Tyros 3... volgens mij speelt hij de lead wel met een nieuwe SA2 klank (soort fiddle of bagpipe)...
rdeb Geplaatst - 02/09/2010 : 19:25:51
http://www.tudou.com/programs/view/LKSd3tvbnEA/

Voor wie snel een kijkje neemt.

kan even kijken.

groetjes
fransonline Geplaatst - 02/09/2010 : 16:48:16
Er is in het T3 forum al flink los gebarsten... nu is het tijd voor specs!!!

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
laakies Geplaatst - 01/09/2010 : 22:58:33
En toen was het in een keer stil......



Tyros 3 xxl + Stagepass 300
n/a Geplaatst - 01/09/2010 : 19:01:02
Het ziet er naar uit dat we de komende weken nog veel plezier gaan beleven aan de nieuwe T-4 site.
Ik hoop en verwacht er veel van ?
Mooie site trouwens.
sis

Soft-lounge, lounge, chillout componist

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000