Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Pa4X gerelateerde onderwerpen
 Geen antwoord

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
rita Geplaatst - 15/08/2017 : 14:41:50
Goedemiddag
Ik heb op mijn vraag veel lezers zie ik , maar geen antwoord, mag ik aan nemen dat het niet gaat. Dat je slechts één favo geluid kan opslaan!
Tevens wil ik weten hoe je van je stick iets in het keyboard kan zetten, ik heb totaal geen uitleg gehad,fa oostendorp wist het ook allemaal niet werd mij gezegt ,toen ik hem kocht, ze zijn alleen maar met de tyrossen bezig, ook die heb ik daar gekocht, ik voel me echt wel een beetje in de steek gelaten. Begrijpen jullie dat? Grtz ryta
12     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
rita Geplaatst - 11/12/2017 : 17:35:17
Nee er staat v.2.0 bij aanzetten ik ben dan besame mucho kwijt als ik het doe
QuiRobinez Geplaatst - 11/12/2017 : 15:24:44
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rita

Nee ik heb hetnietstaan italian piano


erg raar,

weet je heel zeker dat je de v2.0 update hebt uitgevoerd?
dit zie je ook tijdens het starten van je pa4x, dan staat er heel groot PA4X V2 in het beeld

mocht je dit niet hebben gedaan dan is hier een nederlandstalige update guide

https://www.youtube.com/watch?v=l_YwL8IR_wA


als dat er wel staat en je wilt de factory restore uitvoeren doe dan het volgende (je bent dan wel je huidige styles, songs en sounds kwijt, die worden vervangen door de factory sounds, stylen en songs, dus dan moet je de huidige eerst backup-en)

Factory Restore:
- druk op de media knop
- druk op de utility tab op het scherm
- selecteer Factory Restore
- druk op Execute
- in het restore scherm dat je nu ziet kies je de optie ALL
- druk op OK

nu worden alle factory sounds, stylen, en songs van V2.0 teruggezet

Als laatste punt:
Mocht je nog op OS 1.24 zitten, dan moet je EERST de V2.0 update doen, en pas dan de V2.01. Dus niet! alleen de V2.01. Het is essentieel dat je eerst de hoofdupdate doet (V2.0 dus)
rita Geplaatst - 11/12/2017 : 14:56:24
Nee ik heb hetnietstaan italian piano
rita Geplaatst - 11/12/2017 : 14:49:23
Goedemiddag
Hoe doe ik dat fac.restores alsik dat vergeten zou zijn, vr gr ryta
QuiRobinez Geplaatst - 10/12/2017 : 10:23:35
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rita

Goedendag
Die italian piano staat bij mij niet bij piano,s heb gezocht zie het niet ben ik beetje dom?


deze staat normaal in de volgende sectie:
- Sound knop indrukken
- piano category kiezen
- 2e item aan de linkerkant heet italian piano

Mocht die daar niet staan en je hebt wel geupgrade naar OS versie 2.0, dan ben je vergeten om de verplichte factory restore uit te voeren, deze voegt de stylen en sounds toe aan je factory sounds. Als je dit alsnog doet dan heb je de sounds tot je beschikking. (mocht je eigen sounds of stijlen of songbook items gemaakt hebben dan wel eerst even een save all uitvoeren zodat je deze weer later aan de nieuwe sounds / songbook kan toevoegen.)

rita Geplaatst - 09/12/2017 : 12:51:13
Goedendag
Die italian piano staat bij mij niet bij piano,s heb gezocht zie het niet ben ik beetje dom?
QuiRobinez Geplaatst - 05/09/2017 : 16:37:18
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rita

Goedemorgen
Tis gelukt hoor! Heel mooi!


top!
rita Geplaatst - 05/09/2017 : 08:32:51
Goedemorgen
Tis gelukt hoor! Heel mooi!
rita Geplaatst - 18/08/2017 : 22:09:50
Heel erg bedankt, ga het morgen doen, ik vertel of het gelukt is!
QuiRobinez Geplaatst - 17/08/2017 : 10:05:59
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rita

Hartelijk bedeankt voor de moeite grtz ryta



graag gedaan, mocht je meer vragen hebben aarzel niet om ze te stellen, ik zal ze dan uitgebreid beantwoorden.

Had je al geupdate naar de laatste firmware os2.0? Zo niet, dat is echt een aanrader, Je pa4x lijkt wel een nieuw apparaat dan zoveel nieuwe dingen krijg je er bij. Je krijgt er bijvoorbeeld heel veel nieuwe moderne stylen bij en waanzinnige nieuwe piano sound genaamd Italian Piano, en heel veel meer features.

Updaten is enorm simpel overigens, in deze video wordt elke stap volledig voorgedaan , de update is de pa4x ongeveer een half uur mee bezig:
https://www.youtube.com/watch?v=EJj3jdwUkts


Notitie: Op de korg website staan 2 update files, 2.0 en 2.01, De procedure is dat je eerst update naar 2.0 en pas daarna de 2.01 update installeert.
rita Geplaatst - 16/08/2017 : 13:57:49
Hartelijk bedeankt voor de moeite grtz ryta
QuiRobinez Geplaatst - 15/08/2017 : 15:24:15
Dag Rita,
ik heb je mysettings vraag beantwoord in je oorspronkelijke reactie.

Wat betreft je vragen, wees zo uitgebreid mogelijk met wat je wil weten. Je wilt iets van de stick in je keyboard zetten. Maar de vraag is dan wat?
Je kunt namelijk samples van je stick importeren, midi files, sounds, styles, MP3 backing tracks en ga zo maar door, het wordt dan gokken wat je precies wil doen en de stappen zijn niet hetzelfde voor elk voorbeeld hierboven.

In principe hoef je nooit iets van de stick te kopiëren, je kunt alles op je stick benaderen via de DIRECT mode.

Bijvoorbeeld mp3 backing tracks of midi files kun je zo opnemen in je songbook, zo kun je er altijd direct bij. Mocht je een harde schijf in je pa4x hebben (dit heeft een pa4x 61 keys standaard niet) dan zou je de files ook naar lokaal kunnen kopieren op je harde schijf. Maar dat is dan weer een andere interpretatie van je vraag.

Dus samenvattend, ik denk dat mensen je hier wel willen helpen, maar de vragen moeten dan wel wat uitgebreider, zodat we weten wat je graag wil weten. Dan komt het vast helemaal goed met de hulp hier :)


Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000