Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Pa4X gerelateerde onderwerpen
 updates en uitbreiding

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
opaah Geplaatst - 28/11/2017 : 14:27:49
hallo Qui . ik ben nieuw op dit forum omdat ik van plan ben om Pa4x 61 aan te schaffen . via de KORGsite heb ik al de upate 2.0 en 2.01 en de andere aangeboden uitbreidingen + OSIMO en de update hiervan gedowload. Mijn vraag is , kan alles op de Pa4x worden geinstalleerd en wat zijn dan de resultaten. En moet er een bepaalde volgorde plaats vinden.



one for all,all for one
2     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
opaah Geplaatst - 28/11/2017 : 15:30:13
bedankt Qui . als het mag zal ik nog met meer vragen komen als ik met de Pa4x aan de slag ga .

one for all,all for one
QuiRobinez Geplaatst - 28/11/2017 : 15:03:40
Als je de pa4x koopt dan is die waarschijnlijk nog firmware 1.24. Je moet dan de volgende volgorde kwa updates hanteren:

- Update 2.0
- goed de instructies uitvoeren voor 2.0, met name de factory restore is essentieel (zoals beschreven in de bijgevoegde update manual)

Daarna
- update 2.1

Nu heb je de nieuwste OS versie.
Vervolgens kun je de nieuwste OSIMO set (versie 1.1) installeren, deze is vandaag uitgekomen en bevat allerlei kerst stijlen en songs als extra.

Dit doe je door op de knoppen Shift Media te drukken, en dan de osimo.set folder aan te wijzen in de direct folder sectie onderin het touch screen.

Druk daarna op songbook om de ingevulde songs te selecteren of druk op de direct tab om de stijlen te bekijken (in user 1,2, 3)


Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000