Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Pa4X gerelateerde onderwerpen
 Update

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
rita Geplaatst - 11/12/2017 : 15:23:13
Nogmaals goedemiddag
Als ik factory restore vergeten zou zijn met updaten ! Hoe moet ik dat nu nog doen dan
Bvd vr gr ryta
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
rita Geplaatst - 12/12/2017 : 16:01:50
Hallo zelf mijn besamè mucho terug, heb nog even gelezen hoe ik in direct kwam en ook dat is gelukt dankbaar! Grtz ryta
rita Geplaatst - 12/12/2017 : 10:31:15
Hallo zelf mijn besamè mucho terug, heb nog even gelezen hoe ik in direct kwam en ook dat is gelukt dankbaar! Grtz ryta
QuiRobinez Geplaatst - 12/12/2017 : 10:24:08
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rita

Hallo dank zij jou goede uitleg, ik ben maar een leek wat dit betreft , is het wederom gelukt ik heb hem nu, heb fac restore gedaan wel geupdated , maar dit vergeten heel vr bedankt ik hoop alleen dat je me geen dom gansje gaat vinden! Omdat ik zoveel vraag , wij zijn allen blij met de goede hulp iedere x vr gr ryta


Goed om te horen dat de V2.0 update gelukt is!

Er zijn geen domme vragen overigens, er zijn zoveel instellingen dat het lastig is om precies je weg te vinden in al die menus. Dus dan kun je het maar beter vragen, dat is beter dan met een probleem blijven zitten. Er is voor bijna elke vraag altijd wel iemand hier die een oplossing weet.

Je hebt nu niet alleen de italian piano erbij, maar nog veel meer nieuwe features, zoals bijvoorbeeld de KAOS pad of de verbeterde midi file to style converter en nog veel meer.

Je kunt nu je op V2.0 zit, gewoon de V2.01 update draaien, dit heeft verder geen gevolgen meer, het lost alleen wat bugs op.

rita Geplaatst - 12/12/2017 : 10:11:59
Hallo dank zij jou goede uitleg, ik ben maar een leek wat dit betreft , is het wederom gelukt ik heb hem nu, heb fac restore gedaan wel geupdated , maar dit vergeten heel vr bedankt ik hoop alleen dat je me geen dom gansje gaat vinden! Omdat ik zoveel vraag , wij zijn allen blij met de goede hulp iedere x vr gr ryta

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000