Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Musicfinder

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
hendri Geplaatst - 12/01/2018 : 14:05:32
In mijn music finder zijn tientallen bestanden verdwenen. De naam staat er nog wel maar de styles zijn verdwenen. dus als ik op een bestand klik geeft hij aan "Style file lost" Kent iemand dit verschijnsel? Er zijn ook bestanden waar alle velden gevuld staan en bij sommigen geeft hij ook aan "Style file lost" Kan natuurlijk de music finder opnieuw laden maar ik wil graag weten waarom bestanden spontaan verdwijnen.
3     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
hendri Geplaatst - 12/02/2018 : 16:25:44
Inmiddels de MF opnieuw geladen en probleem heeft zich niet meer voorgedaan.
Heeft waarschijnlijk te maken gehad dat ik gewijzigde styles in de MF geplaatst heb.
Probleem opgelost. Bedankt voor jullie respons.
Soneg Geplaatst - 12/01/2018 : 15:44:04
Als het je eigen samengestelde musicfinder is zou het niet kunnen , heb je echter een gebruikte T5 gekocht en de bestanden zijn verwijderd (Door 1e eigenaar extra stylen e.d. ) dan klopt het.
Of als de bewuste stijlen een andere naam hebben gekregen, weet de Musicfinder er ook geen raad mee.

Soneg/ Arno

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
eddycafmeyer Geplaatst - 12/01/2018 : 15:40:45
Heb je misschien een aantal (externe) styles een andere plaats gegeven of een andere naam?

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000