Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Registratie Style krijgt ander Style en drums?

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Geert005 Geplaatst - 05/03/2018 : 19:26:51
Hoe zou het komen als ik een Style bewerk op mijn Genos BV: La Paloma en gebruik maak van de Reg.nummers van 1-10 en perfect werkt. Deze dan save op een stick. Maar dan toch deze wil saven op mijn User van de Genos. Ik een totaal andere style te horen krijg en mijn Reg nummers ook niet meer heb? Ook de drums zijn veranderd ook al zie ik mijn La Paloma staan bij de user van de Genos! Steek ik de stick er terug in werkt alles perfect! Heeft dit te maken met de "FREEZE" knop? Die ik eigenlijk nooit gebruik (ten tijde van mijn Tyros 5) Ik heb echter nooit goed begrepen waarvoor deze dient?
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Geert005 Geplaatst - 07/03/2018 : 18:09:11
Dank jullie wel voor de nodige uitleg, ik heb intussen al wat bijgeleerd.
Wim ter Schiphorst Geplaatst - 07/03/2018 : 00:02:00
Voor degenen die veel regs hebben en de directory verwijzigingen willen veranderen is "Yahama Registratie Manager" van de Canadees Murray Best een uitstekende Tool. Is freeware. En dit programma kan nog veel meer dingen. Zit een engelse en duitse handleiding bij.
Voor de nieuwsgierige zogenaamde Lernvideos staan op de website van
www.Styles-24.de. Ga naar "freedownloads YRM en Tutorial zum YRM 5.1

In LVi en LV2 wordt uitgelegd hoe je een pad link kunt veranderen. Zoals het onderwerp in deze thread.
eddy vanzee Geplaatst - 06/03/2018 : 09:41:01
zoals Wim reeds meldt, heeft alles te maken met de "paden" (koppelingen)
naar de in de registratie gebruikte items.
Wanneer je de "koppelingen" maakt naar de items (style, midi,;..) op de USB-stick,
die een andere stationsletter heeft dan de USER zal het niet meer werken
als je de items verplaatst naar de USER zonder de registratie opnieuw aan te passen
met koppelingen naar de USER.
Indien je mij een mailtje stuurt zal ik je er een terugsturen met in bijlage
een tekstbestand met handleiding en duiding voor het maken van registraties.
Wanneer je "Freeze" gebruikt "bevries" je de in "Freeze" AAN-gevinkte instellingen
zodat deze niet wijzigen bij het oproepen van bvb. andere registraties.
VrGr
eddy vanzeee
Wim ter Schiphorst Geplaatst - 05/03/2018 : 23:57:12
Heeft dat niet iets te maken met de directory (pad verwijzing). Bijvoorbeeld voor de USB stick. I:\xxx\xxxx
En als je de inhoud van de stick op de user copieert vandaar gaat zoeken naar I:/xxx/xxx
Denk als je de reg oproep en deze dan opnieuw opslaat op de user het wel zal werken?

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000