Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 register T 3 naar T5

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Loek Geplaatst - 30/11/2018 : 11:23:12
Hallo Ik ben Loek ben 77 jaar oud en ik heb een vraag over het overzetten va reg. van mijn T3 Naar T5 die ik pas heb gekocht bij oostendorp.
Ik heb de reg. via de computer op de HD gezet maar als ik die wil gebruiken krijg ik wel de voices maar de Styles niet.
Ik moet nu al mijn reg. over doen en de styles erbij zetten.
Wie weet hoe ik dit op kan lossen zonder al de reg. te moeten omzetten, de reg. werkten wel op T3. Ik heb de reg. via memory gesaved.
Met een Muzikale Groet Loek
6     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Loek Geplaatst - 03/12/2018 : 08:05:22
Hoi Eddy Het is gelukt inderdaad T3 moest er tussen uit.
Groetjes Loek
Megat Geplaatst - 02/12/2018 : 16:55:13
Je moet het allemaal maar weten, met die electronische apparaten. Fijn dat er aardige mensen zijn die ook nog eens kennis van zaken hebben en je op weg willen helpen.
Ik persoonlijk ben vaak bang dat ik het verkeerd doe en van de wal in de sloot geraak. Daardoor denk ik veel mogelijkheden van het - overigens schitterende instrument - niet te benutten, terwijl ik het eigenlijk wel zou willen. Op de keper beschouwd is dat jammer.
eddy vanzee Geplaatst - 02/12/2018 : 16:02:04
@ Loek,
ik herhaal wat "T-Rossie" schrijft:
het is belangrijk dat alles van de T3-schijf
één op één naar de T5-schijf gekopieerd wordt,
dus de bestandsstruktuur,benamingen van mappen
en andere items moeten identiek dezelfde zijn tussen beide toestellen.
Ik kan mij voorstellen dat je misschien de HDD van de T3
in een map gekopieerd hebt op de laptop die je misschien "T3" genoemd hebt,
en daarna deze map "T3" naar de T5 gekopieerd hebt.
Mocht dit zo zijn weet dan dat dit niet zal werken omdat je enkel
de inhoud van de map "T3" op je laptop naar de "ROOT" van de HDD van de T5
mag kopieeren, anders verander je de "paden" en werken de registraties niet meer.

Voorbeeld : HDD T3 : "E/song/Paloma" > HDD T5: "E/T3/song/Paloma" = FOUT !
moet zijn : HDD T3 : "E/song/Paloma" > HDD T5: "E/song/Paloma"= GOED !



VrGr
eddy vanzee
omer Geplaatst - 02/12/2018 : 14:59:07
Als je de bestaande reg. over brengt via een usb stick zou dat toch moeten lukken denk ik. Indien je iets aankoopt, werkt het op dezelfde manier.
Loek Geplaatst - 02/12/2018 : 13:14:11
Bedankt voor je antwoord Ik heb dat precies zo gedaan van mijn T 3 de harde schijf gekopieerd naar mijn Laptop en het zelfde weer gekopieerd naar de harde schijf van de T5 dus dat werkt toch niet goed dus maar style's overnemen.
groeten loek
T-Rossie Geplaatst - 30/11/2018 : 22:20:03
Een registratie kan verwijzen naar styles die standaard in de Tyrossen zitten maar óók naar styles welke op de harddisk staan.

De interne styles verwijzing gaat vrijwel altijd goed omdat de 'hogere' Tyros de style ook in zijn vaste geheugen heeft staan. Als dat niet zo is dan zoekt hij het beste alternatief... ook intern.

Externe styles staan op de harddisk of een USB stick en daarom is het erg belangrijk dat jouw mappen-structuur op de Tyros5 dezelfde is gemaakt als in de Tyros3. (zelfde namen en plaatsen)

Voorbeeld:
Als in de Tyros3 de externe styles staan in de map 'STYLE' en op de Tyros5 heb je die map 'STYLES' genoemd gaat het al mis.

Hopelijk lukt het nu?

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000