Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Yamaha Genos usbstick

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
TheoTyros Geplaatst - 04/11/2021 : 09:06:11
Hallo collega.s van de yamaha Genos ik heb een vraag ik heb een usb stick gekregen van mijn collega waar de playlist op staat voor de yamaha Genos maar nu wil ik hem af spelen op mijn yamaha prs xs 700 en dat doe hij niet wie kan mijn zeggen hoe ik de usbstick wel kan afspelen ik hoor het wel van jullie mvg The
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
omer Geplaatst - 24/11/2021 : 10:48:46
Ik bezit een SX 900 en kan praktisch alle registraties inladen. En dan inladen in de playlist. Je moet dan wel alles in het geheugen laten staan, terwijl je de playlist naar eigen goesting kunt aanpassen in verband met de volgorde. Dit is naar mijn bescheiden mening het enige maar grote voordeel. Ik heb ervaren dat als je de registratie in het geheugen verwijdert, dan vind je deze via de playlist ook niet meer. groetjes, Omer
octaaf Geplaatst - 22/11/2021 : 16:44:19
Is de Usb stick ook te gebruiken op een Yamaha Clavinov ik heb ee n Genos gehad en sinds een jaar , een Clavinova.
Alvast bedankt voor eventuele reactie
Jan-yammie Geplaatst - 18/11/2021 : 19:26:55
Volgens mij gaat van Genos naar SX700 niet lukken. Je kan wel Tyros 4 --- SX700 proberen. Dat zou - naar ik heb horen zeggen - moeten lukken.
Misschien dat iemand dat kan bevestigen.
HarryP Geplaatst - 18/11/2021 : 13:45:15
Beste Theo,
De playlist voor de Genos bestaat uit allemaal registratie files (.rgt)
Deze zou je toch gewoon kunnen openen als registratie op je XS700. Of heb ik het mis.
Natuurlijk zitten ver verschillen tussen Genos en SX700. Misschien kun je daar waar sounds of styles niet werken hier aanpassingen op kunnen doen.
Succes.
Harry

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000