Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 beschadiging behuizing tyros

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Klaas Visser Geplaatst - 17/03/2024 : 12:03:43
Beste vrienden , misschien een vreemde vraag maar stel hem hier toch maar , in mijn behuizing van mijn tyros 3 zitten nogal wat krassen en beschadigingen zo heb ik hem gekocht is er een middel om de krassen en beschadigingen te verwijderen ? ( graag oplossingen en geen commentaar van dan had je maar een nieuwe moeten kopen ) ik denk namelijk dat meer mensen hoe voorzichtig je ook met je instrument omgaat weleens een krasje of een beschadiging krijgt

klaas
1     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
tyros2 Geplaatst - 17/03/2024 : 13:34:10
Hallo Klaas.

Welkom op dit forum.
Ik denk dat jij dit het beste kunt doen met verf uit een hobby zaak waar ze b.v. ook zelfbouwpakketten zoals bootjes en vliegtuigjes verkopen.
Hierin is een enorme keuze aan kleuren te vinden en uitermate geschikt om de Tyros bij te werken.

Succes.

Muzikale Groet
Henk

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000