| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
darry bell
Average Member

124 berichten |
Geplaatst - 14/03/2026 : 15:27:51
|
| Hoe moet ik packs bij zetten zonder die er in staan te verwijderen ,sorry ik ben muzikant geen informatica |
|
|
TonvdVelden
Average Member

111 berichten |
Geplaatst - 15/03/2026 : 21:16:04
|
Beste muzikanten. Ook ik ben een onbekend iemand wat yem aan gaat. De laatste keer zijn een aantal packs weer terug gezet op mijn Genos dank zij T-Rossie, oftewel Roel.maar nu komt er weer een gratis pack bij en ik ga Roel weer niet vragen om voor mij een bestandje toe te sturen waarbij dat nieuwe pack ook staat.Yem is helaas nodig om dit soort packs te laden in mijn Genos, maar wie oh wie, kan iedere muzikant met een heel simpel voorbeeld nu eens duidelijk maken hoe yem werkt. En dan bedoel ik niet de instrumentfile van Genos naar yem op de pc maar het moment dat een pack wat we hebben gedownload moet worden ge-unzipped, en waar we de bestanden zien met .ppf, cqi en alle extensies. Kan iemand, ons als yem ondeskundige b.v. met een pack wat we unzippen, en dan in yem zetten en dan as pack installatie in yip en yanneke taal uitleggen hoe en wat. Dank |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3066 berichten |
Geplaatst - 16/03/2026 : 08:24:49
|
Hallo,
Als je een pack hebt gedownload en unzipt, ga je in de YEM bovenaan naar My Packs. Klik op het kruisje + , ga naar Import Pack en selecteer je Pack. Het wordt dan in de YEM gezet. Klik links bij Install Target op je instrument. (Wel eerst je instrumenten info uploaden.) Zorg dan dat bij alle packs die je wilt laden een groen vinkje staat. Dan klik je op "Save as packinstall file". Kies dan onderaan in dat venster voor opslaan als Pack install file. (*.cpi) (neem NIET de Quick installation) Geef dan een locatie op waar de fil opgeslagen moet worden en geef OK. Wacht dan rustig af tot het pack gemaakt en opgeslagen is. Dan op USB-stick zetten en in de Genos doen. Menu 2 Expansion > Pack import en de aanwijzingen volgen. Succes en groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Bewerkt door theplayer op 16/03/2026 08:33:52 |
 |
|
|
stijn
Average Member

315 berichten |
|
|
stijn
Average Member