| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
darry bell
Average Member

124 berichten |
Geplaatst - 14/03/2026 : 15:27:51
|
| Hoe moet ik packs bij zetten zonder die er in staan te verwijderen ,sorry ik ben muzikant geen informatica |
|
|
TonvdVelden
Average Member

111 berichten |
Geplaatst - 15/03/2026 : 21:16:04
|
Beste muzikanten. Ook ik ben een onbekend iemand wat yem aan gaat. De laatste keer zijn een aantal packs weer terug gezet op mijn Genos dank zij T-Rossie, oftewel Roel.maar nu komt er weer een gratis pack bij en ik ga Roel weer niet vragen om voor mij een bestandje toe te sturen waarbij dat nieuwe pack ook staat.Yem is helaas nodig om dit soort packs te laden in mijn Genos, maar wie oh wie, kan iedere muzikant met een heel simpel voorbeeld nu eens duidelijk maken hoe yem werkt. En dan bedoel ik niet de instrumentfile van Genos naar yem op de pc maar het moment dat een pack wat we hebben gedownload moet worden ge-unzipped, en waar we de bestanden zien met .ppf, cqi en alle extensies. Kan iemand, ons als yem ondeskundige b.v. met een pack wat we unzippen, en dan in yem zetten en dan as pack installatie in yip en yanneke taal uitleggen hoe en wat. Dank |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3066 berichten |
Geplaatst - 16/03/2026 : 08:24:49
|
Hallo,