Goedemorgen Genos vrienden Zouden jullie mij willen helpen met de volgende vraag. Als ik oude premium packs wil inladen in de Expansion manager bijv Organ Artist pack word er gevraagd om een user id en pasword. Ik heb verschillende geprobeerd.Volgens yamaha is de inlog code van e-mail en wachtwoord het zelfde.Echter het lukt mij niet om de pack in te laden.Zijn er Genos leden die dit ook hebben ondervonden?Opmerking door datalek wel wachtwoord onlangs veranderd.Moet ik oude wachtwoord terugzetten. Dus user I’d is email en pasword is misschien oude wachtwoord.
Wat je ook zou kunnen doen is een mailtje sturen naar Musicsoft US en de situatie uitleggen en vragen of zij het pack nogmaals downloadbaar willen maken met jouw nieuwe ID en pasword.
ik heb Yamaha music Soft gisteren een mail gestuurd.De premium pack Euro Organist staat niet meer in hun list.Anders had ik deze opnieuw kunnen downloaden.Email en wachtwoord veranderd en deze geeft in de Yem geen toegang.Misschien weet iemand waar ik het pack opnieuw kan kopen.