Hallo, Ik heb de file SFX-1 geinstalleerd op mijn Tyros 2 en hij werkt perfect. Als ik nu mijn keyboard uitzet en opnieuw opstart dan geeft hij na het laden van de alpen voices de melding dat een bepaalde voice niet is gevonden en de SFX-1 is niet geladen en dus moet ik hem elke keer opnieuw installeren. Wat kan ik doen om dit te voorkomen?
Hoi Ton Heb je het bestand wel eerst op de HD/T2 gezet??? Want als je dat niet doet weet de T2 niet waar hij het weg moet halen. Dus eerst het bestand op de HD/T2 zetten dan installeren en dan zou het goed moeten gaan. Laat even weten of hiermee het probleem is opgelost. Groet Henk
Bedankt voor je antwoord en inderdaad, met het schaamrood op mijn kaken moet ik bekennen dat ik dat niet had gedaan, het werkt nu hartstikke goed. Ik heb mijn nieuwe Tyros 2 nu ruim 1 week en ik ben er helemaal gek van, wat een pracht apparaat zeker als je van de PSR 2000 komt, al was dat ook een mooi keyboard. Ik zal vast nog wel tegen een aantal problemen aanlopen maar dan kom ik wel weer hier aanwaaien.
Hoi Ton. Ik ben blij te horen dat het probleem is opgelost. Ik lees wel vaker dat mensen iets gaan installeren vanaf een USB stick en dat na het opstarten van de T2 het ineens niet meer werkt. Dus geef het eerst een plek op de HD/T2 want dan weet de T2 het bestand wel te vinden. Maar welkom op dit forum en zo als je al zegd je zal nog wel meer problemen/uitdagingen tegenkomen. Maar zoals je al wel hebt gelezen op dit forum er zijn genoeg bereidwillige mensen die je willen helpen. En het is altijd prettig om te laten weten of jou probleem door hun antwoord is opgelost. Ik wens je veel muzikaal plezier met de T2.