Auteur |
Onderwerp  |
|
tonhen1
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 18/05/2007 : 21:38:48
|
Enkele S.Articulation voices zijn moeilijk te spelen, vooral de Concert Guitar en de Flamenco Guitar klinken van geen kant. De ene toon klinkt normaal en de volgende hoor je bijna niet. Ligt dit aan mij, is er iets niet in orde met mijn Tyros2 en moet ik er mee terug naar de leverancier of moet ik de instelling van de voice aanpassen. Hebben meer gebruikers hier last van of ben ik de enige?
Graag reactie, groeten Ton |
|
theplayer
Moderator

3040 berichten |
Geplaatst - 18/05/2007 : 22:52:17
|
Hoi Ton,
Eerst dacht ik dat je de Mega Voices bedoelde, want daar kan dat effect wel voorkomen. Maar de door jou genoemde klanken zijn wel Super Articulation voices. Die moeten goed bespeelbaar zijn. Als dat bij gelijke aanslag niet lukt, klopt er iets niet. Dan zou je eens met een reset kunnen beginnen. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
tonhen1
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 19/05/2007 : 17:04:45
|
Hi Frans,
Het vreemde is dat het de ene keer wel goed gaat en een volgende keer niet. Ik houd het wel in de gaten en mocht het blijven dan ga ik er wel mee terug. Bedankt voor je reactie,
Groetjes Ton |
 |
|
Jackyboy
Average Member

112 berichten |
Geplaatst - 19/05/2007 : 18:41:20
|
Zou het soms aan je aanslag gevoeligheid ( initial touch ) kunnen liggen, je moet die eens uitzetten en dan nog eens luisteren of ze gelijk willen klinken.
Jack |
 |
|
|
Onderwerp  |
|