Auteur |
Onderwerp  |
wimpeeters
Starting Member
9 berichten |
Geplaatst - 21/07/2007 : 18:48:57
|
Beste Toetsie, Ik zie zoveel reakties dat ik ook erg nieuwgierig wordt Zou je mij ook de Styles willen toesturen. w.t.s.peeters@xs4all.nl Alvast bedankt Wim
|
 |
|
johan
Junior Member

50 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 04:06:29
|
Hallo Toetsie,
Kan de postbode ook even hier langs komen? Alvast bedankt.
scheepsoft@hotmail.com
Gr. Johan
|
 |
|
Fred Noorlander
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 09:51:46
|
Hallo Toetsie Zou je ze mij ook willen mailen Bedankt alvast Fred. fnoorlander@home.nl
|
 |
|
lutek
Starting Member
12 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 15:37:43
|
Hallo Toetsie, Hoe krijg ik de styles te zien voordat ik ze op een stick zet en dan nog hoe krijg ik ze in de T-2 gekopieerd. Ik heb dit nog niet eerder gedaan op de tyros. Moet dit dan op de HD of onder de User // graag zou ik hierover iets meer leren. |
 |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 19:21:08
|
Hallo
Wim - Johan - Fred - Voice
wat een lange weg heb ik moeten begaan, tjonge toch met de bus en de trein, overal naar toe, en heb mijn brieven kunnen posten in jullie bus, zo nu ga ik weer naar huis, naar een welverdiend kopje koffie 
 |
 |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 19:26:33
|
quote: Originally posted by lutek
Hallo Toetsie, Hoe krijg ik de styles te zien voordat ik ze op een stick zet en dan nog hoe krijg ik ze in de T-2 gekopieerd. Ik heb dit nog niet eerder gedaan op de tyros. Moet dit dan op de HD of onder de User // graag zou ik hierover iets meer leren.
Hai Lutek
is zeer simpel hoor. je hebt van mij een boekje ontvangen, deze moet je eerst in een map plaatsen, dan uit elkaar halen, d.w.z. klik op mijn boekje met de rechter muisknop en klik vervolgens met links op extract here, hij zal nu alles uitpakken in die zelfde map. je krijgt wederom folders te zien, deze folders kan je copy naar usb, en dan in tyros steken. vandaaruit klik je 1x op styles en vervolg je de weg naar je usb. dan krijg je alle mappen te zien, druk op een map en de styles komen naar voren, druk op een style en veel speel plezier.
je kan ze ook op de t2 zetten d.m.v copy all en dan b.v met tabtoets geheel rechts boven aan naar user gaan en onder klikken op paste, en ja kan ook folders maken, maar die heb je al neem ik aan....
groetjes
 |
Bewerkt door toetsie op 22/07/2007 19:30:31 |
 |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 23/07/2007 : 11:12:10
|
hee toetsie
wil je hem nog eens naar mij toesturen? als ik hem wil openen geeft hij een fout aan
alvast weer bedankt
greetz Ruudje
Rudi11@home.nl |
 |
|
lacobo
Average Member

245 berichten |
Geplaatst - 23/07/2007 : 15:32:30
|
'k Heb de 24 styles ergens anders vandaan geplukt, maar 't zijn fijne styles zeg. Een hele waardige uitbreiding van 't Tyros2 styles-repertoir. Wel wat minder spectaculair in aantal dan de 120 styles die Tyros(1) bezitters kado kregen bij 't uitbrengen van de PSR-3000, maar toch leuk!
Bert.
_______________________________________ LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com |
 |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 23/07/2007 : 17:07:21
|
quote: Originally posted by ruudje
hee toetsie
wil je hem nog eens naar mij toesturen? als ik hem wil openen geeft hij een fout aan
alvast weer bedankt
greetz Ruudje
Rudi11@home.nl
is geregeld
groetjes
 |
 |
|
lnwortel
New Member

45 berichten |
Geplaatst - 23/07/2007 : 19:13:10
|
Toetsie, Je hebt ondertussen al zoveel mensen gelukkig gemaakt. Zou je de styles ook naar mij kunnen mailen, dan is er weer iemand blij. LNWORTEL@PLANET.NL Bij voorbaat dank Louis |
 |
|
rwilliam
New Member

39 berichten |
Geplaatst - 23/07/2007 : 20:16:24
|
:0 |
 |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 23/07/2007 : 21:23:49
|
quote: Originally posted by lnwortel
Toetsie, Je hebt ondertussen al zoveel mensen gelukkig gemaakt. Zou je de styles ook naar mij kunnen mailen, dan is er weer iemand blij. LNWORTEL@PLANET.NL Bij voorbaat dank Louis
dag willie wortel
is binnen hoor groetjes
 |
 |
|
Codi
Starting Member
2 berichten |
Geplaatst - 24/07/2007 : 10:08:51
|
Hallo Toetsie, Je bent er maar druk mee. Ook ik wil ze graag ontvangen indien mogelijk. Mijn e-mail adres is ShihanCodi@OrandaRyu.nl Bij voorbaat dank voor de verzending. Groet, Codi......... |
 |
|
alanis
Starting Member
5 berichten |
Geplaatst - 24/07/2007 : 14:50:03
|
Hoi Toetsie ,
Ook in Belgie zijn we erg onder de indruk van je styles ! Kun je daarom naar mij ook de volgende styles doormailen aub ? alain.van.hyfte@telenet.be
Thanks greetz
Alain |
 |
|
corvdh
Average Member

300 berichten |
Geplaatst - 24/07/2007 : 17:14:15
|
Hallo Toetsie
Hier de zoveelste aanvrager. Zou je mij de styles ook willen door mailen? corvdh@xs4all.nl Alvast bedankt.
Schiet me ineens wat te binnen: Ik kan je wat werk uit handen nemen door de styles op mijn website te zetten voor download (met goedkeuring van jou natuurlijk), als ik ze van je binnen heb. Het is maar een idee. |
 |
|
Onderwerp  |
|