Auteur |
Onderwerp  |
|
lutek
Starting Member
12 berichten |
Geplaatst - 17/07/2007 : 19:28:41
|
Hallo Help Help muziekvrienden, Ik heb vandaag een nieuwe USB 2.0 - 2 Gb Stick gekocht, want ik ben de oude ( 256 Mb)i.v.m. verhuizing kwijtgeraakt. Het is een Emtec Flash drive van 2Gb. Ik heb zowel de styles van Toetsie alsook midi`s er opgezet om te proberen of deze op de T-2 werken. Echter kan de T-2 hier niets mee. Als ik hem in het slot (USB to Divice) plaats, dan herken hij de stick niet en zegt Divice is not connect. Ook met andere functies waar hij zou moeten werken krijg ik steeds de melding Niet Geformateerde Disk, ga naar functie/Utility/usb format,als ik dan ja ingeef komt de foutmelding Disk Error. Ook als ik via regitratie probeer een muziekje in te laden geeft hij dezelfde foutmelding. WIE weet wat hier de oorzaak ( of instellingsfout van mij) zou kunnen zijn,of moet ik overgaan naar een ander USB Stick    graag spoedig informatie, want dankan ik het geheel nog inleveren. groetjes, Lutek |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 17/07/2007 : 21:53:26
|
Hai Lutec
ik heb er een van 4 gig, en dit probleempje had ik ook, heb je hem geformateerd ??? normaal moet hij dan goed zijn.
groetjes ..
 |
 |
|
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 18/07/2007 : 17:00:51
|
Hoi Lutek.
Niet alle USB sticks worden door de T2 gelezen, Er zijn USB sticks die al voorzien zijn van enkele mappen en de stick is ook opgedeeld. Dat kun je het beste zien op je PC, als je de stick er in steekt en je opent deze en er staan standaard al enkele mappen op dan werkt deze niet op de T2. Dan krijg je inderdaad de melding die jij omschrijft. Ik heb geprobeerd om deze mappen te verwijderen, maar op de stick zit nl.een stukje software die wanneer je de stick weer opnieuw in de pc doet de mappen weer installeerd. Een andere stick zou de oplossing zijn
Muzikale Groet Henk |
 |
|
lutek
Starting Member
12 berichten |
Geplaatst - 18/07/2007 : 18:20:54
|
Hallo Toetsie en Henk,
Ja het is nog hetzelfde hoor. Ik heb de stick op de PC en op de T-2 al een paar maal geformateerd, maar niets helpt. Op de PC is de USB stick standaard leeg (geen mappen te vinden) en als ik de registratie`s van Johan er opzet dan geeft de T-2 alleen maar weer dezelfde foutmeldingen (niet geformateerd en Disk Error). Help Help  Wat voor advies hebbe jullie nog voor mij??. groetjes, Lutek |
 |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 18/07/2007 : 18:34:55
|
dag lutec
lever maar in zoals Henk het beschrijft, dit is niet goed. koop een usb van het merk Intenso. geen problemen ermee, ik heb hem van 4 gig en kost nog geen 50 euro bij mediamarkt
dit is een alternatief, dus,,,,
groetjes
 |
 |
|
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 18/07/2007 : 20:06:34
|
Hallo Lutek.
Inderdaad zoals Toetsie al zegt omruilen dat ding.
Muzikale Groet
Henk |
 |
|
amateur
Junior Member

74 berichten |
Geplaatst - 18/07/2007 : 20:56:58
|
Hallo Henk,
Doorgaans bevatten de mappen op deze (smart)sticks van diverse merken het "Launchpad U3". Dit is te verwijderen via:
http://www.u3.com/uninstall
Kies de link: "Remove Launchpad" en het wordt een gewone stick, zoals de andere, die ook niet "smart" zijn.
Succes,
Ton |
 |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 18/07/2007 : 21:20:22
|
quote: Originally posted by amateur
Hallo Henk,
Doorgaans bevatten de mappen op deze (smart)sticks van diverse merken het "Launchpad U3". Dit is te verwijderen via:
http://www.u3.com/uninstall
Kies de link: "Remove Launchpad" en het wordt een gewone stick, zoals de andere, die ook niet "smart" zijn.
Succes,
Ton
kijk heb ik ook weer wat geleerd dat wist ik niet.
 |
 |
|
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 18/07/2007 : 21:50:04
|
Hallo Ton
Zo zie je maar weer 2 weten en meer dan 1 Nooit geweten Bedankt voor je tip. Nu maar hopen dat dit de oplossing voor Lutek is.
Muzikale Groet Henk |
Bewerkt door tyros2 op 18/07/2007 21:51:32 |
 |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
|
|
Onderwerp  |
|