Auteur |
Onderwerp  |
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 24/07/2007 : 22:43:42
|
Hoi Allemaal,
Weet iemand hoe je een custom voice kan maken ? Ik heb allerlei leuke geluiden en die wil ik onder het klavier zetten van de Tyros-2
Alvast bedankt !!!!
Groetjes,
Daniel, |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 25/07/2007 : 09:07:16
|
hai
op pag 94 t/m 100 van je handleiding staat exact hoe je het kan doen, ga wel exact te werk zoals het beschreven staat anders miskleun....
groetjes...
 |
 |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 25/07/2007 : 13:34:11
|
Dat is het nu juist de Nederlandse Handleiding hier is zoek vandaar en anders volg ik wel de tekeningen uit een Duitse Handleiding
Grtz,
Daniel,
|
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 25/07/2007 : 13:40:47
|
Kiek es in oe postvakkie.... |
 |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 25/07/2007 : 13:44:57
|
Hoi Heiko,
Nog niets te zien zal misschien vertraging hebben. Alvast bedankt |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 25/07/2007 : 14:02:06
|
Dan maar even zo. Het bestand was te groot om te mailen. Hij staat ook hiernaast onder tabje Over Tyros2\Handleidingen Tyros2 Suc 6 Grtzz, Heiko |
Bewerkt door Heiko op 25/07/2007 14:32:08 |
 |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 25/07/2007 : 16:03:10
|
Hoi Heiko,
Ik heb
1) Kopieer de wavfiles op de usb stick. 2) voice creator-> wave import-> kies element 1-8. 66 waves per element 3) Add Wave Maak instelling voor Centre key- start key- fixe pitch 4) file import, kies HD, Kies WAV, Ok, YES, Excuced, Save. 5) 2 t/m 4 herhalen voor meer WAV's.
Ik doe dat.
maar als ik bijvoorbeeld op C1 Woef zet en ik wil op Cis1 een brommer hebben dan wist die C1 weer de Woef en hoor ik enkelt die brommer :S Hij laad maar 1 geluid :S en ik wil het toetsenbord vol stoppen met geluiden hé
Weet jij nog een andere manier hoe ik dat wel voor elkaar krijg en uit die handleiding word ik ook niet echt wijs uit.
Grtz,
Daniel, |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 25/07/2007 : 18:21:20
|
......Heb ik ook nog niet geprobeerd. Mischien kan ik vanavond nog even kijken, anders in het weekend. (De blinde helpt de kreupele) Frans is op vakantie zeker....?
|
 |
|
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 25/07/2007 : 19:43:47
|
Hallo Daniel
Kijk even op de site van Cor deze heeft voor ons een TVN bestand gemaakt met allerlei geluidseffecten. Zeer zeker de moeite waard om deze in je T2 te zetten. Klik op de link http://www.xs4all.nl/~corvdh/ ga dan naar Keyboard/midi en dan naar pagina 2 Daar staat het bestand 'geluidseffecten'
Muzikale Groet Henk |
 |
|
corvdh
Average Member

300 berichten |
Geplaatst - 25/07/2007 : 21:29:53
|
Hallo Daniel
Hier zoals ik het doe:
Importeer een wave bestand, stel de start key in op C1 en klik dan op Execute Stel in het volgende scherm de start key en de end key gelijk in (dus op C1) Je kunt de end key ook op bijvoorbeeld C2 zetten dan zal de wave over een heel octaaf te horen zijn. Als je een volgend wave bestand importeert zet dan de start key 1 noot hoger (op C#1) en klik weer op Execute. Ook nu weer de start key en end key gelijk zetten (op C#1). De eerste wave is nu te horen op toets C1 en de tweede wave op C#1 (1 noot hoger). Ga zo door tot je alle wave bestanden hebt geïmporteerd en klaar is je Tvn bestand. Wel tussen het importeren door af en toe op save klikken om je vorderingen op te slaan. Ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie.
quote: Kijk even op de site van Cor deze heeft voor ons een TVN bestand gemaakt met allerlei geluidseffecten. Zeer zeker de moeite waard om deze in je T2 te zetten.
Ik heb trouwens op mijn website nu ook een drumkit staan om te downloaden. Ik heb deze drumkit verwerkt in een door mij gespeelde demo song Conquest of paradise van Vangelis. het begin klinkt als het origineel maar iets verder heb ik de style Technoparty gebruikt en dat klinkt wel aardig al zeg ik het zelf.
Dus zoals al reeds eerder hier gemeld door Henk, voor het tvn bestand Geluidseffecten ga je naar mijn website: www.xs4all.nl/~corvdh en klik dan op Keyboard / midi en ga dan naar pagina 2. Op pagina 2 staat ook de nieuwe drumkit. Van elk tvn bestand kun je een door mij gespeelde demo beluisteren op pagina 3. |
 |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 26/07/2007 : 00:07:43
|
Hoi Allemaal,
Bedankt iedereen voor de informatie en de SFX ik ga er nu zelf mee aan de slag. Het houd me voorlopig van de straat haha Toetsie, Heiko, Tyros2 Henk en Cor jullie zijn geweldig 
Groetjes,
Daniel, |
 |
|
Johntel
Average Member

265 berichten |
Geplaatst - 26/07/2007 : 09:13:24
|
He Daniel
Kijk eens op deze Oostendorp site bij Links. Voorlaatste link.
Muzikale groeten Johnny |
 |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 27/07/2007 : 16:06:56
|
Hoi Johnny.
Ik ben er al uit thnx voor de hulp 
Groetjes,
Daniel. |
 |
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 27/07/2007 : 19:56:33
|
Hoi Daan,
Knap hoor dat het je toch gelukt is. Dan kan jij het mij ook meteen leren.
Groetjes
Rosita |
Bewerkt door Rosita op 27/07/2007 20:01:13 |
 |
|
René
Starting Member
19 berichten |
Geplaatst - 28/07/2007 : 00:07:41
|
Hallo allemaal:
Dit (zie onderstaande)heb ik kunnen vinden maar ik krijg dit bestand niet actief op mijn Tyros.
"Kijk even op de site van Cor deze heeft voor ons een TVN bestand gemaakt met allerlei geluidseffecten. Zeer zeker de moeite waard om deze in je T2 te zetten. Klik op de link http://www.xs4all.nl/~corvdh/ ga dan naar Keyboard/midi en dan naar pagina 2 Daar staat het bestand 'geluidseffecten'"
Waar en hoe moet ik deze in mijn Tyros laden als het uitgepakte bestand op mijn usb-stick staat ???
Groetjes,
René
|
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 28/07/2007 : 01:23:44
|
Daniel, sorry voor deze late reactie maar ik zie dat je al geholpen bent Suc6! Grtzz, Heiko |
 |
|
Onderwerp  |
|