Auteur |
Onderwerp |
|
Peter Leeuw
Junior Member
87 berichten |
Geplaatst - 11/12/2005 : 22:06:14
|
Hallo allemaal,
ik heb inmiddels ook de Tyros2 in mijn bezit (wat een verschil met de PSR 3000).Nu zou ik graag de Styles en de musicfinder van de Tyros 1 willen zetten op de HD in de Tyros 2.Wie kan mij er aan helpen.Op internet bij de toetsenclub staat bv de musicfinder van de Tyros 1,maar als ik die opsla op een usb stick en deze in de Tyros 2 doe,dan staat er niets in de map. Wie kan me helpen.
Alvast bedankt |
|
lacobo
Average Member
245 berichten |
Geplaatst - 12/12/2005 : 08:52:24
|
Hallo Peter,
De toetsenclub heeft ook musicfinder files voor de Tyros2. Ze staan zelfs op deze site onder "Updates".
Bert.
_______________________________________ LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com |
|
|
Peter Leeuw
Junior Member
87 berichten |
Geplaatst - 12/12/2005 : 10:13:08
|
Hallo Lacobo,
dat klopt,maar in de musicfinder van de Tyros 1 staan liedjes die niet meer in de musicfinder van de Tyros 2 voorkomen,zoals bv. het nummer apache,en amarillo. Ik krijg overigens als ik de musifinder bij hun download een map die leeg is te zien,terwijl je bij eigenschappen kunt zien dat je geheugen hebt gebruikt.Ik zal wel wat fout doen maar wat.Ik mis bv.bij de Tyros 2 de style van de Gibsy Kings.Weet jij hoe ik aan de Style`s van de Tyros 2 kan komen.Ik heb al met de MusicFinderView de lijst geopend,en dan zie je liedje wel staan,maar hoe moet je ze opslaan op de stick zodat je ze kunt gebruiken in de Tyros 2.
Alvast bedankt.
mvg. Peter Leeuw |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 13/12/2005 : 10:00:45
|
Hallo Peter,
Klik op deze link http://www.tyros2.nl/templates/standard.asp?p=210 Klik daar op "download hier". Volg dan de rest van de aanwijzingen, want ze staan er keurig omschreven. Dan vraag je naar de style van de Gybsy Kings. Ik neem aan dat je Gybsy swing zoekt. Die heet nu "FrenchJazz" op de Tyros 2. Overigen raad ik het je af de Musicfinder van de Tyros1 te gebruiken. (hoewel hij wel in te laden is.) De musicfinder van de Tyros 2 maakt ook meteen een keuze in de variatie. Dat deed de Tyros 1 niet. Groetjes,
Frans |
|
|
Peter Leeuw
Junior Member
87 berichten |
Geplaatst - 14/12/2005 : 11:16:56
|
Hallo Frans ,Lacobo,en de rest van de lezers,
deze link had ik ook,de musicfinder die daar staat,zit in de tyros 2.
Het is nu ook allemaal weer zoeken waar wat staat,want de liedjes in de musicfinder staan weer onder een andere naam erin dan bv. bij de psr 3000,ik miste het nummer Apache en Amarillo in de musicfinder bij de Tyros 2.Misschien staan deze er wel in maar onder een andere naam.
Fijn dat men elkaar probeert te helpen.
ps. Ruud bedankt voor je e-mail.
Alvast allemaal bedankt.
groetjes Peter. |
|
|
|
Onderwerp |
|