Hoi Ryta. Vreemd dat je de bijlage niet hebt gekregen. Ik ga vanavond (ben nu op het werk)deze opnieuw naar je toe sturen. En Jan (Entertainer) deze komt vanavond ook naar jou toe.
Hoi Ryta. Om de musicfinder te installeren moet je het volgende doen.
1. Zet het bestand MusicFinder Christmas.mfd op Usb Stick. 2. Druk op de (Function) knop. 3. Kies (Utility). 4. Gebruik de (Back) en (Next) buttons om naar het tabblad "System Reset" te scrollen. 5. Selecteer (Music Finder). ( Knop I ) 6. Gebruik de (Next) button om naar het tabblad button USB te scrollen want daar heb je de MFD opstaan. 7. Selecteer het "MusicFinder Christmas.mfd" bestand. 8. kies uit het menu "Replace". 9. De music finder database is nu geďnstalleerd.
Ik neem aan omdat je de T2 nog niet zolang hebt dat de originele MucicFinder er nog op staat. Deze kun/mag je rustig overschrijven omdat wanneer je toch besluit om deze MFD weer op te roepen en te installeren dat dit altijd kan omdat deze vast in de T2 zit dus daar kan niets mee gebeuren Je zou kunnen overwegen om Christmas mfd extra bij de originele te zetten als je dat wilt moet je in het keuze menu niet de optie Replace maar Append kiezen, let wel de MFD kan niet verder uitgebreid worden dan ik dacht 2500 instellingen/nummers. Heb je inmiddels al een andere MFD op de T2 staan dan is het raadzaam om deze eerst op je HD/T2 op te slaan. Maar pak even de handleiding erbij op blz 171 en 172 staat exact omschreven hoe te handelen.
Hoi Heiko Klopt helemaal maar net op het moment dat ik deze informatie er bij wilde zetten had jij hier al op gereageerd. Je kunt ook zien dat ik het heb aangepast. Maar desalniettemin goed opgemerkt.