Op 1 november organiseert Toetsenclub Rotterdam & Yamaha Music Europa branche Benelux. Concert avond Yamaha live in ahoy 2007
Yamaha live in Ahoy 2007 wordt een heel andere show als 2006 2007 Zal meer een Yamaha concert zijn dan demonstratie avond. met optreden van artiesten uit binnen en buitenland.
Tevens verloot Yamaha Music Europa onder alle bezoekers een Yamaha Stagepas 300 In 2006 kreeg de Yamaha Stagepas 300 van de MIA (Music Industry Association) de prijs ‘Best PA Product’
Yamaha live in Ahoy is m.m.v o.a. Michel Voncken Peter Baartmans Eric van de Bovenkamp ( pianist van Marco Borsato ) Joke van de Bovenkamp En special guest uit binnenland En special guest uit buitenland.
En hoop dat ik jullie allemaal mag verwelkomen bij deze geweldige event.
Amaai een stagepas 300 , dat is wel de moeite Kan je eigenlijk niks mee doen Klinkt voor geen meter en verder heb je aan 20 personen genoeg , Tja, verder kom je niet met dit zootje opgeraapte yamaha spul ... En zeg nu niet dat ik ongelijk heb ... Ik heb het meerdere malen gehoord en ik moet zeggen dat ik ferm onder de indruk was Nu ga ik weer het zwarte beest zijn hé sis de geit