Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Tyros speakerset TRS-MS02
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Jackyboy
Average Member

112 berichten

Geplaatst - 06/10/2007 :  22:03:10  Toon profiel  Klik om Jackyboys MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Heb een andere speakerset op mijn Tyros 2 aangesloten. Weet iemand of ik het Tyros speakersetje op mijn computer kan aansluiten ?

Jackyboy

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 10/10/2007 :  14:10:08  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Is naar mijn weten onmogelijk, omdat de Tyrosspeakerset is aangesloten met een Jack en een 8/pins DIN aansluiting. Die kan ik nergens terugvinden achter op de kast...
Maar waarom een Tyrosspeakerset op je computer willen aansluiten is dan mijn vraag...

Groeten,
Martijn

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
Ga naar bovenaan de pagina

Jackyboy
Average Member

112 berichten

Geplaatst - 10/10/2007 :  21:06:09  Toon profiel  Klik om Jackyboys MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Nou Martijn op die pluggen zijn wel verlooppluggen aan te sluiten denk ik.
En waarom? Op mijn computer zit nu een Logitech Z 2300 en die klinkt een stuk beter dan het Tyros setje, als ik die Logitech op de Main out van de Tyros aansluit dan zit ik met twee geluids installaties.
Dus daarom wilde ik kijken of die Tyros boxjes en subwoofer ook op mijn computer konden worden aangesloten zodat ik de beste op mijn Tyros heb zitten.

Jack

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 12/10/2007 :  18:49:51  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Ah... de Z2300... leuk setje hè... heppem ook aan me Tyros hange

Ik weet niet of er voor de DIN stekker een verloopplug beschikbaar is... maar het lijkt me eerlijk gezegd sterk. Vervolgens is de vraag hoe je de monitor speakers van de Tyros dan weer op z'n subwoofer aansluit. Want het signaal wordt teruggeleid de Tyros in en vervolgens via monitoroutputs in de Tyros zelf naar de monitors. De "verloopplug" daarvan, zit in de Tyros zelf. Mocht er een verloopplug zijn voor de DIN stekker, en je (op een of andere manier) iets vinden die monitors toch aan te sluiten.. lijkt het mij gewoon mogelijk

Groeten,
Martijn

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen

Bewerkt door Tyr0s_Fre4k op 12/10/2007 18:50:45
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000