Is naar mijn weten onmogelijk, omdat de Tyrosspeakerset is aangesloten met een Jack en een 8/pins DIN aansluiting. Die kan ik nergens terugvinden achter op de kast... Maar waarom een Tyrosspeakerset op je computer willen aansluiten is dan mijn vraag...
Nou Martijn op die pluggen zijn wel verlooppluggen aan te sluiten denk ik. En waarom? Op mijn computer zit nu een Logitech Z 2300 en die klinkt een stuk beter dan het Tyros setje, als ik die Logitech op de Main out van de Tyros aansluit dan zit ik met twee geluids installaties. Dus daarom wilde ik kijken of die Tyros boxjes en subwoofer ook op mijn computer konden worden aangesloten zodat ik de beste op mijn Tyros heb zitten.
Ah... de Z2300... leuk setje hè... heppem ook aan me Tyros hange
Ik weet niet of er voor de DIN stekker een verloopplug beschikbaar is... maar het lijkt me eerlijk gezegd sterk. Vervolgens is de vraag hoe je de monitor speakers van de Tyros dan weer op z'n subwoofer aansluit. Want het signaal wordt teruggeleid de Tyros in en vervolgens via monitoroutputs in de Tyros zelf naar de monitors. De "verloopplug" daarvan, zit in de Tyros zelf. Mocht er een verloopplug zijn voor de DIN stekker, en je (op een of andere manier) iets vinden die monitors toch aan te sluiten.. lijkt het mij gewoon mogelijk