Ik ben sinds deze week ook de gelukkige eigenaar van een splinternieuwe yamaha T2. En ben er dan ook heel erg blij mee. Ik heb jaren korg gebruikt(en nog steeds) maar de yamaha is qua geluid vele malen beter vind ik persoonlijk. Ik speel met mijn bandje veel turkse muziek. En daarbij gebruik veel 'orientaalse' geluiden. Dit was ook een grote reden dat ik de 512mb van de tyros goed kan benutten. Maar sampling bewerken in de keyboard lukt mij maar niet. Nou even naar mijn vraag,
Ik heb niet een eerdere topic gezien waar ik mijn antwoord kon ophalen dus bij deze..
Het is mij gelukt om Sample geluiden in te laden in de tyros. Maar ik kan een sample geluid maar niet loopen. Het gaat hier niet om de drumsamples maar om de 'voice' samples. Al mijn samples zijn perfect bewerkt en goed te loopen. Maar de functie om de samples te loopen heb ik maar niet kunnen vinden (ook niet in de handleiding).
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik dit moet doen...
Toch bedankt voor de link. Maar het gaat niet om een sample die ik in mijn PADS wil hebben. Maar juist om een een (voice) sample die ik gewoon gelooped wil hebben. Ik heb een aantal klarinet solo's bpm 105 die wil ik allemaal onder een octaaf brengen 1 voor 1 en de normale klarinet sample's 1octaaf hoger. Maar de solo's wil ik dus gelooped hebben wat me helaas niet lukt.