Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Loops bewerken, Samples bewerken
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

manzara
Starting Member

8 berichten

Geplaatst - 13/10/2007 :  16:42:27  Toon profiel  Bezoek de homepagina van manzara  Reageer met citaat
Hallo allemaal

Ik ben sinds deze week ook de gelukkige eigenaar van een splinternieuwe yamaha T2. En ben er dan ook heel erg blij mee. Ik heb jaren korg gebruikt(en nog steeds) maar de yamaha is qua geluid vele malen beter vind ik persoonlijk. Ik speel met mijn bandje veel turkse muziek. En daarbij gebruik veel 'orientaalse' geluiden. Dit was ook een grote reden dat ik de 512mb van de tyros goed kan benutten. Maar sampling bewerken in de keyboard lukt mij maar niet.
Nou even naar mijn vraag,

Ik heb niet een eerdere topic gezien waar ik mijn antwoord kon ophalen dus bij deze..

Het is mij gelukt om Sample geluiden in te laden in de tyros. Maar ik kan een sample geluid maar niet loopen. Het gaat hier niet om de drumsamples maar om de 'voice' samples. Al mijn samples zijn perfect bewerkt en goed te loopen. Maar de functie om de samples te loopen heb ik maar niet kunnen vinden (ook niet in de handleiding).

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik dit moet doen...

Met vriendelijke groeten,

Manzara

Johntel
Average Member

265 berichten

Geplaatst - 14/10/2007 :  09:47:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Manzara

Zie op deze link van Frans bij MULTI PAD maken of in de handleiding blz 169.

http://home.hccnet.nl/f.lijflander/

Daar kun je die loops mee maken.

Muzikale groeten
Johnny
Ga naar bovenaan de pagina

manzara
Starting Member

8 berichten

Geplaatst - 15/10/2007 :  15:22:43  Toon profiel  Bezoek de homepagina van manzara  Reageer met citaat
quote:
Originally posted by Johntel

Hoi Manzara

Zie op deze link van Frans bij MULTI PAD maken of in de handleiding blz 169.

http://home.hccnet.nl/f.lijflander/

Daar kun je die loops mee maken.

Muzikale groeten
Johnny

Toch bedankt voor de link. Maar het gaat niet om een sample die ik in mijn PADS wil hebben. Maar juist om een een (voice) sample die ik gewoon gelooped wil hebben. Ik heb een aantal klarinet solo's bpm 105 die wil ik allemaal onder een octaaf brengen 1 voor 1 en de normale klarinet sample's 1octaaf hoger. Maar de solo's wil ik dus gelooped hebben wat me helaas niet lukt.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000