Auteur |
Onderwerp  |
theplayer
Moderator

3040 berichten |
Geplaatst - 28/10/2007 : 10:46:05
|
Hoi Peter,
Ik denk het wel. Doe Henk Oostendorp eens een voorstel. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
PHP
New Member

42 berichten |
Geplaatst - 28/10/2007 : 12:57:09
|
Hoi Henk Oostendorp.
Zou hier een workshop voor te maken zijn. Als je het gehele verhaal eens doorleest over STYLE. Lijkt mij best interessant, en het maakt de Tyros2 m.i. nog spectaculairder als die als is.En als ik zo kijk naar de binnengekomen vragen, is wat betreft STYLE altijd een van de meest gelezen onderwerpen, dus iedereen wil denk ik wel wat meer styles erbij, denk ik maar.Alleen LAK thema is overtreffend.
Zou Jij hierop eens een mening willen en/of kunnen geven aub.
MVG
Peter |
Bewerkt door PHP op 29/10/2007 14:14:04 |
 |
|
PHP
New Member

42 berichten |
Geplaatst - 01/11/2007 : 17:03:22
|
Hoi mensen,
Is dus niemand geinteresseerd in het verkrijgen van nieuwe Styles? Het maken van nieuwe Styles? Of het bewerken van aanwezige Styles.
Ik zou er best een Workshop voor willen meemaken, alleen over dit thema, lijkt me interessanter als bijv.Music-Finder, wat zeker niet on-interessant is, dat wel te verstaan.
MVG
Peter |
 |
|
corvdh
Average Member

300 berichten |
Geplaatst - 02/11/2007 : 00:09:03
|
Ik heb de style Schlagerpop bewerkt met de style creator en het resultaat daarvan is te downloaden van mijn website.
Ga naaar mijn site http://www.xs4all.nl/~corvdh/ klik op Keyboard / midi en download de style incl. registrationbank op pagina 2. Luister ook eens naar de demo van deze style die ik heb gespeeld op pagina 3. |
 |
|
PHP
New Member

42 berichten |
Geplaatst - 03/11/2007 : 09:27:35
|
Hoi Cor,
Check even je email.
Pieter |
 |
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 03/11/2007 : 17:45:50
|
Beste heer Peulen,
Natuurlijk is het mogelijk om een workshop te maken die alle style functies beschrijft.
Wat we onderzoeken, voordat we een workshop gaan maken, is hoeveel de betreffende functie gebruikt wordt. Dat hangt weer samen met hoeveel stuks we denken te gaan verkopen, zodat we uit de onkosten kunnen komen. Het maken van een workshop DVD is namelijk erg duur wil je het goed doen.
Mijn mening is dat deze functie te weinig gebruikt wordt om een workshop voor te investeren. Wij moeten ook uitkijken dat mensen niet workshop-moe worden. Dat gebeurt als je teveel workshops achter elkaar uitbrengt. Maar misschien gaat het bij de Tyros3 gebeuren die eind volgend jaar gaat uitkomen. Qua functionaliteit zal dat waarschijnlijk ongeveer hetzelfde zijn.
Bedankt voor de tip en het delen van uw ervaringen!
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
PHP
New Member

42 berichten |
Geplaatst - 05/11/2007 : 10:13:44
|
Hallo,
Dit is duidelijk.
MVG
Pieter |