Auteur |
Onderwerp  |
Johntel
Average Member

265 berichten |
Geplaatst - 12/11/2007 : 10:42:12
|
He Henk
Is dit nieuw pakket ook voor oudere T2'rs beschikbaar ? Liefst gratis door Yamaha geschonken natuurlijk. 
Muzikale groeten Johnny |
|
johan
Junior Member

50 berichten |
Geplaatst - 12/11/2007 : 23:04:51
|
Daar was ik ook eigelijk wel benieuwd naar, is dit pakket ook voor de eerste tyros 2 bezitters beschikbaar?
Zal wel netjes zijn van yamaha.
Gr johan |
 |
|
entertainer
Junior Member

71 berichten |
Geplaatst - 12/11/2007 : 23:17:12
|
Ja mensen jullie zijn natuurlijk niet de enigste. Dus Henk ook ik ben benieuwd of dit ook nog voor mij geld.
M.Vr.Gr. J.W. Draijer
JWD |
 |
|
theplayer
Moderator

3041 berichten |
Geplaatst - 14/11/2007 : 18:37:02
|
Hallo,
Nog even geduld en rustig afwachten. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
PHP
New Member

42 berichten |
Geplaatst - 11/12/2007 : 19:32:58
|
Hallo allemaal,
Is dit hetzelfde pakket als op de duitse site, met de naam HD SE Platinum? Weet iemand waar dit bestand heen gekopieerd moet worden op de harde schijf, want ik heb al een map HD SE.
BVD
Peter |
 |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 11/12/2007 : 19:41:16
|
Ik heb hem laatst bij Henk gehoord(oostendorp)Marco Riedijk heeft het laten horen met de grollen en grappen die dr bij horen,je weet hoe hij is
zou inderdaad een leuk kerstkadootje van yamaha zijn
groetjes ruudje |
 |
|
Sneakyman
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 11/12/2007 : 19:45:46
|
Hallo PHP
Welke duitse site zie jij hem staan dan?
[edit] Het em al: http://www.yamaha-tyros.com/tyros2/germany/index.html Bedankt PHP, je moet de map HD SE gewoon in de harddisk zetten, dan vraagt hij of je bepaalde mappennamen wil vervangen, klik jah (yes als je wil kijken wat hij wil replacen, en anders yes to all natuurlijk), en hij voegt alle bestanden gewoon toe, verwijderd niks, komt er gewoon bij. Anders zet je hem gewoon op een usb stick, en houdt je em daar op. Want bij mij kon ik namelijk de voice bestanden niet vinden toen ik het in mijn hd se had, maar wel in de usb stick... Gr. Menno  |
Bewerkt door Sneakyman op 11/12/2007 20:55:31 |
 |
|
corvdh
Average Member

300 berichten |
Geplaatst - 12/12/2007 : 01:03:01
|
Ik heb het bestand gedownload en uitgepakt op de pc en hou dan een map over met de naam HD_SE, hier in zitten weer 4 mappen. Ik heb de map HD_SE naar de harde schijf van de tyros2 gekopieerd. Ik lees hier dat je een map met de zelfde naam moet overschrijven, maar ik heb deze map nog niet op de hd van mijn tyros2 (kan ik dus ook niets overschrijven).
Ik heb wat styles uitgeprobeerd maar hoor dan niet de nieuwe voices en drumkit die door deze styles worden gebruikt. De voices en drumkit staan niet op de juiste plek maar hoe weet ik nu waar deze moeten komen?
Wie kan mij even op weg helpen?
Alvast bedankt
|
 |
|
PHP
New Member

42 berichten |
Geplaatst - 12/12/2007 : 08:49:37
|
Hallo Sneakyman,
Ja, dit is de goeie site. Alleen effe registreren natuurlijk, en hij staat: http://www.yamaha-tyros.com/tyros2/germany/download_files.php Dit is de 1e site die er automatisch opkomt, nadat ik ingelogd ben.
Veel Geluk
Ps. Hier komt ook nog een PDF file bij hoe je hem moet installeren..
Peter |
 |
|
corvdh
Average Member

300 berichten |
Geplaatst - 13/12/2007 : 19:29:50
|
Het is me inmiddels gelukt met behulp van het pdf helpbestand de library Alpenparty te installeren maar zodra ik de tweede library TR-SET wil installeren wil hij alle voices van de alpenparty overschrijven. Is het niet mogelijk om beide librarys naast elkaar te installeren? ik moet nu altijd een keuze maken tussen die twee? Ook had ik een zelf gemaakte voice op plek 50 staan maar die is bij het laden van de library Alpenparty overschreven door een lege plek.
Doe ik iets fout of hoort dit zo? |
 |
|
Sneakyman
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 13/12/2007 : 21:53:15
|
Hallo corvdh,
Als je de alpenparty geinstalleerd hebt, dan kan je via voice creator: individual load de rest erin zetten, dit moet één voor één, maar dan heb je ook wat. Ook kan dit met de zelfgemaakte voice.
Gr. Menno  |
 |
|
theplayer
Moderator

3041 berichten |
Geplaatst - 13/12/2007 : 22:00:43
|
Hallo,
Als je de bijbehorende styles en presets wilt gebruiken, moeten ze wel op de in de TVI aangegeven plaats staan. Er wordt n.l. naar een plaatsingsnummer gezocht en niet naar de naam. Met een eigen indeling zullen de styles dus niet goed werken. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
jempi
New Member

31 berichten |
Geplaatst - 14/12/2007 : 00:48:11
|
Heb de indruk veel turken in duitsland !!!
grts Jempi |
 |
|
ROMANTIKO
Senior Member

563 berichten |
Geplaatst - 14/12/2007 : 09:58:45
|
ja Jempi,daar wordt een fles wijn geopend met een TURKENTREKKER, |
 |
|
ROMANTIKO
Senior Member

563 berichten |
Geplaatst - 14/12/2007 : 10:16:59
|
Ja Frans klopt als ze niet op de aangegeven plaats staan lukt het niet echt,maar je kan toch niet alle reeds bestaande voices gaan verplaatsen,dan kloppen je eigen registraties ook niet meer,of wel???of is het mogelijk om daar ook een nw map voor aan te maken,ikbedoel dus bij de customvoices,RIKO |
 |
|
theplayer
Moderator

3041 berichten |
Geplaatst - 14/12/2007 : 16:06:18
|
Hallo,
Nee het is niet mogelijk om daar weer een nieuwe map voor te maken. Je zult dus keuzen moeten maken. 'N andere mogelijkheid is om met verschillende librarys te werken. Maar dan blijf je wel aan het laden en kom je niet meer aan spelen toe. Groetjes,
Frans
 |
|
Onderwerp  |
|