Auteur |
Onderwerp  |
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 27/11/2007 : 18:53:16
|
hallo allemaal, ik had gevraagd of je in d music finder registraties er uit kunt halen die je niet gebruikt, en zo doende er andere in kunt zetten zodat de limit niet overschreden wordt . echter ik heb helaas nix te horen gekregen, dus ik mag nu aannemen dat het gevoeglijk niet kan??? gr ryta, ik had zelf in mijn hoofd dubbellklikken ?? maar tja wat dan gr ryta |
|
Heiko
Advanced Member

1641 berichten |
Geplaatst - 28/11/2007 : 07:04:57
|
Hoi Rita, Ik had gedacht dat iemand jou wel zou kunnen helpen, maar 't valt zeker toch teugen. Ik ben nu niet in de buurt van mijn T2, dus een exact antwoord moet je nog even op wachten. Volgens mij hoef je die regs er niet uit te gooien. Je kunt die regs die je wél gebruikt opslaan in een lijst met favorieten, dan heb je je eigen lijst. Volgens mij zit de knop toevoegen aan favorieten in het hoofdscherm van de Musicfinder. Later mischien meer. suc6! Grtzz, Heiko |
 |
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 28/11/2007 : 21:11:18
|
hastikke bedankt voor reactie echter als je ze in favorieten stopt ben je toch nog steeds aan limit gebonden, en kan je er bv geen kerst reg, bij toevoegen,want dan is limit bereikt, je kan ze natuurlijk ook op stick doen, enzo apart kerst mf vanmaken, maar als je bepaalde reg, toch ni gebruikt, kan je ze er net zo goed uit halen toch,? bedankt in ieder geval gr ryta |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3287 berichten |
Geplaatst - 28/11/2007 : 21:24:49
|
Volgens mij is het veel makkelijker om registraties op te slaan in .... jawel (!) Het Registratie-geheugen.
Registraties zijn veel sneller te benaderen en er is hoegenaamd geen limiet. Bovendien kun je veel meer variabelen mee-saven.
|
 |
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 29/11/2007 : 19:16:57
|
ok bedankt voor meedenken gr ryta |
 |
|
|