Auteur |
Onderwerp  |
lacobo
Average Member

245 berichten |
Geplaatst - 26/12/2005 : 15:56:47
|
Zelfs met een 5Mbit verbinding, een gigabyte aan RAM en niks anders open lukt 't nog niet die demo storingsvrij te kijken. Vanochtend vroeg ging ie goed, tot er (naar mijn vermoeden) meer mensen gingen kijken. Ben tot 1/4 gekomen. Doe later nog wel 's een poging. Maar mocht iemand 'm kunnen opslaan en 'm op een nieuwsgroup kunnen slingeren... graag!
|
Bewerkt door lacobo op 26/12/2005 15:57:59 |
 |
|
Typhoon
Junior Member

70 berichten |
Geplaatst - 04/01/2006 : 11:19:40
|
Hallo, Ook bij mij werkt het niet, heb QT geinstalleerd maar heeft geen effekt.15 tot 20 seconden en dan stopt het.
Groetjes Typhoon |
 |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 04/01/2006 : 13:37:39
|
Ik heb vorige week I-tunes gedownload inclusief Q-T en het werkt bij mij perfectomundo  sis |
 |
|
n/a
deleted
5 berichten |
|
jojo
New Member

25 berichten |
Geplaatst - 05/01/2006 : 15:51:53
|
hallo fboss Ik heb de demo van peter baartmans via jouw link veel beter kunnen bekijken dan op de pagina van piens. zou je dit misschien ook kunnen doen met de demo van michel voncken.
groetjes jojo
jo |
 |
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 05/01/2006 : 22:18:09
|
Beste Jojo;
Dit is niet mijn site of mijn demo. De nieuwere link hier in het forum is een rechtstreekse link naar de streaming-site van Pien.
Op dezelfde link staat naast de demo van Peter Baartmans ook de mooie demo van Voncken.
Succes met dezelfde link naar Pien
Groetjes van fboss |
 |
|
JMMK
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 23/03/2008 : 17:23:44
|
Is deze film niet meer beschikbaar? Of moet ik op een andere site zijn. Bij Pien lukt het ook niet 
Het is al een poosje geleden, maar ik zou hem toch wel graag willen zien.
Gr. JMMK |
 |
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 24/03/2008 : 10:31:31
|
Beste JMMK en iedereen;
Deze demo van Baartmans van December 2005 is nog steeds beschikbaar.
http://www.pien.be/movies/index.lasso?id=1
Veel plezier ermee, deze demo blijf nog steeds indrukwekkend.
Groetjes van... fboss
|
 |
|
Heiko
Advanced Member

1641 berichten |
Geplaatst - 24/03/2008 : 13:18:17
|
Hierbij bied ik mijn T2 te koop aan. Ik had het filmpje van Peter Baartmans nog niet gezien en heb "ademloos" de hele demo afgekeken. Wat een inspiratiebron is die man zeg. We hadden hem al horen spelen op Oostendorp's jubileum, maar dit is helemaal te gek. Het is niet alleen zijn vakkundigheid en virtuositeit, maar ook de humor die hij in zijn presentatie legt is in een woord fantaaaaastisch! Je begrijpt het al, de verkoop gaat niet door!  Grtz en nog jaren muziekplezier. Heiko |
 |
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 25/03/2008 : 11:46:50
|
Deze demo is geweldig ! Wat kan die Baartmans spelen zeg... Maar even terugkomend op dat downloaden van dat ding... ik heb zelf Quicktime Pro, maar ik zie geen mogelijkheid om dit ding te downloaden (dat werd ergens op de eerste pagina gezegd). Weet iemand hoe dit moet in QT Pro?
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen |
 |
|
Onderwerp  |
|