Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 hoeveel bit bij een wireless adapter
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

dave
Average Member

160 berichten

Geplaatst - 09/12/2007 :  13:12:11  Toon profiel  Klik om daves MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
hoeveel bit is een thomson speedtouch 530 modem? want marco riedijk had het op de workshopdvd erover dat je naar het aantal bits moest kijken.en ik las net dat een speedtouch 530 wie ik dan heb, maar 23 bit heeft.en dat staat niet bij de setting van het internet direction.alleen 64 en 128 bit.
want ik heb namelijk draadloos adapter

dave

n/a
deleted

100 berichten

Geplaatst - 09/12/2007 :  15:06:44  Toon profiel  Reageer met citaat
Om verbinding te kunnen maken met een draadloos internet systeem moet je soms gebruik maken van een wachtwoord. De beveiliging die de T2 aankan is WEP. Het wachtwoord wordt versleuteld als je verbinding wilt maken. Dit kan 64 of 128 zijn. 128 bit is beter.

Wat die 23 bit is weet ik niet (misschien een bepaalde instelling van de snelheid waarmee je kunt internetten). Je moet bij de beveilingssettings kijken om het draadloos internet goed in te stellen. dus: WEP met 128 bit encryptie.
Ga naar bovenaan de pagina

dave
Average Member

160 berichten

Geplaatst - 09/12/2007 :  18:56:58  Toon profiel  Klik om daves MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
oke robin bedankt voor je reactie. ik zal het proberen

dave
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000