Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 30 Jaar Oostendorp
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Johntel
Average Member

265 berichten

Geplaatst - 20/12/2007 :  09:42:16  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Aalt, Henk en het Team

Ik zal hier de spits afbijten en jullie al van harte feliciteren met het 30 jarig jubileum op 28 december aanstaande. Spijtig dat ik niet aanwezig kan zijn met al die optredens van het neusje van de zalm. Jullie inzet voor muziek instrumenten en de service heb ik nog nergens anders mogen meemaken. Ik hoop dat ik binnen 20 nog leef om zo jullie 50 jarig jubileum mee te vieren.

Bravo en doe zo voort mijn vrienden.

Muzikale groeten
Johnny

ROMANTIKO
Senior Member

563 berichten

Geplaatst - 20/12/2007 :  10:04:32  Toon profiel  Reageer met citaat
Ook vanuit Belgie een dikke proficiat voor Henk Oostendorp en het ganse team,hier bij ons kunnen ze nog wat bijleren wat betreft klantenservice,ja je mag ons ook verwachten op 28 dec en we maken er een gezellig weekendje van,alvast bedankt en tot heel binnenkort!!ROMANTIKO
Ga naar bovenaan de pagina

PHP
New Member

42 berichten

Geplaatst - 20/12/2007 :  11:23:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Team Henk Oostendorp.

Ook ik sluit me hierbij aan, en wens jullie het allerbeste voor nu en de toekomst.Respect van wat ik over jullie team hoor.Misschien tot de 28e.

Peter

tyros2
Senior Member

805 berichten

Geplaatst - 20/12/2007 :  13:03:53  Toon profiel  Reageer met citaat
Tja Fa.Oostendorp wat moet
ik hier nog aan toevoegen.
Ook namens mij Fijne Feestdagen
en een gezond en muzikaal 2008.
Als de muziek goed is komt de rest vanzelf!!!

Muzikale Groet
Henk

vdburch
Average Member

105 berichten

Geplaatst - 20/12/2007 :  14:36:38  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Aalt Henk en medewerkers.
Van harte gefeliciteerd Aalt Oostendorp met het bereiken van deze mijlpaal,het geluk uw bedrijf te kunnen over doen aan een zoon die de kunst verstaat van het leiden van een zaak want dat heeft hij toch wel bewezen,dat weet je nooit van tevoren heeft die het zaken doen mee gekregen of niet,nou ik dacht het wel.
Ook heeft hij goed gebruik gemaakt van het internet ,waardoor de naam OOSTENDORP tot ver over de grenzen bekent is geworden .
Het opzetten van een forum is een heel goed voorbeeld van de service naar de klant toe,ik was nooit achter alle geheimen gekomen van de TYROS 2 dank zij die site is mij heel wat duidelijk geworden over dit instrument.
Henk gefeliciteerd
En voor allen een fantastisch 2008 .

GJ vd B

toetsie
Average Member

155 berichten

Geplaatst - 20/12/2007 :  18:44:32  Toon profiel  Bezoek de homepagina van toetsie  Klik om toetsies MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Yips

helemaal uit het zuiden des lands, een feestzang van felicitatie's
ik ben nog niet bij jullie geweest, maar misschien kom ik toch een keer naar Wezep....

Hartelijk gefeliciteerd.

groetjes Toetsie

www.hennyvanderveeke.nl

Jackyboy
Average Member

112 berichten

Geplaatst - 21/12/2007 :  13:13:32  Toon profiel  Klik om Jackyboys MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Jackyboy kan niet achterblijven.
Beste fam. Oostendorp en medewerkers hartelijk gefeliciteerd met jullie 30 jarig jubileum.
Het grote aantal leden en fans bewijst maar weer eens hoe groot jullie zijn gegroeid. Voeg daarbij de geweldige service die jullie aan iedere klant verlenen en voila ! en je bent een van de beste muziekwinkels - zo niet de grootste - van Nederland.
Muziekcentrum Oostendorp, Chapeau bas !!!

Jack

MrBoembas
Average Member

336 berichten

Geplaatst - 22/12/2007 :  00:00:01  Toon profiel  Reageer met citaat
Ook namens de Tuindorp Oostzaners :D Henk Van Harte gefeliciteerd !!!! En doe er nog maar 30 jaar bij

Grtz

Daniel,

rwilliam
New Member

39 berichten

Geplaatst - 23/12/2007 :  21:05:38  Toon profiel  Bezoek de homepagina van rwilliam  Reageer met citaat
Ik feliciteer Aalt en Henk en het hele Oostendorpteam met hun 30 jarig jubileum!! Hoop nog lang gebruik te maken van hun geweldige service.
Fijne feestdagen en een succesvol en gezond 2008.

Wim en Marijke van Spronsen
Borne

Bewerkt door rwilliam op 23/12/2007 21:06:44

theplayer
Moderator

3041 berichten

Geplaatst - 24/12/2007 :  06:26:23  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo,

Helaas kan ik er deze dag niet bij zijn.
Wij brengen de kerst door in de Harz en komen die vrijdagavond pas laat terug.
Ik wens jullie allemaal een hele prettige en muzikale dag toe.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 31/12/2007 :  12:02:49  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Iedereen hartelijk bedankt voor de felicitaties en positieve reacties! Fijne jaarwisseling en tot ziens in 2008.

MVG, Henk Oostendorp
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000