Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Midi van He's a Pirate (pirates of the Caribbean)
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

luc postema
New Member

24 berichten

Geplaatst - 25/12/2007 :  21:15:47  Toon profiel  Bezoek de homepagina van luc postema  Reageer met citaat
Hallo. Ik heb weer wat inelkaar gezet. Het is het symphonische stuk van Klaus Badelt He's a Pirate. Via de hoofdtelefoon klinkt het beter als via de speakers. Komt waarschijnlijk omdat ik er 2 weken aan gewerkt heb met de hoofdtelefoon op. Hier www.freewebs.com/tyros2 vind je de complete mp3 van de midifile en ook een fragment van de midifile. Mocht je de (gratis) complete midifile willen ontvangen, laat me dat dan maar even weten via de mail.

LET OP!! KEYBOARD -12 TRANSPONEREN!! voor de midifile

Fijne feestdagen nog en veel plezier ermee.
Groetjes,
Luc.


Bewerkt door luc postema op 30/12/2007 19:41:46

Ezra
Average Member

206 berichten

Geplaatst - 25/12/2007 :  22:49:27  Toon profiel  Reageer met citaat
Pffft, door speakers klinkt het ook geweldig!! Als je dit van de grond af aan hebt opgebouwd, dan heb ik echt respect voor je. Klinkt onwijs goed man!


Download hier mijn Tyros-songs...
Ga naar bovenaan de pagina

luc postema
New Member

24 berichten

Geplaatst - 26/12/2007 :  12:58:25  Toon profiel  Bezoek de homepagina van luc postema  Reageer met citaat
Hallo Ezra.

Dank je voor het compliment. Ik ben inderdaad met alleen het metronoomgeluid begonnen. Het origineel van Klaus Badelt zet ik als WAV op de harddisk van de Tyros en kan dan precies luisteren wat er allemaal gebeurd.

Ik zal ook eens even wat van jou gaan beluisteren. Leuk.

P.s. Ik heb ook even filmpje op m'n site gezet dat ik het aan het spelen ben.
Ga naar bovenaan de pagina

Sneakyman
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 26/12/2007 :  20:10:24  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,

Zo hé, dat heb je echt goed gedaan. Prachtig! Hoeveel uren heb je hier ongeveer aan gewerkt. Het klinkt eigenlijks zo goed als het echte liedje. Zeer netjes

Gr. Menno
Ga naar bovenaan de pagina

rudi
Junior Member

85 berichten

Geplaatst - 27/12/2007 :  09:21:45  Toon profiel  Reageer met citaat
Dat is knap werk man , bravo , vooral de begeleiding.
Heb wel interesse in de file en rgt.
keep on the good work.
Rudi
quote:
Originally posted by luc postema

Hallo. Ik heb weer wat inelkaar gezet. Het is het symphonische stuk van Klaus Badelt He's a Pirate. Via de hoofdtelefoon klinkt het beter als via de speakers. Komt waarschijnlijk omdat ik er 2 weken aan gewerkt heb met de hoofdtelefoon op. Hier www.freewebs.com/tyros2 vind je de complete mp3 van de midifile en ook een fragment van de midifile. Mocht je de (gratis) complete midifile, Style en/of de registraties willen ontvangen, laat me dat dan maar even weten via de mail.

LET OP!! KEYBOARD -12 TRANSPONEREN!! voor de midifile

Fijne feestdagen nog en veel plezier ermee.
Groetjes,
Luc.




Bewerkt door rudi op 27/12/2007 09:22:09
Ga naar bovenaan de pagina

Marlie
Junior Member

55 berichten

Geplaatst - 28/12/2007 :  23:40:24  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Marlie  Reageer met citaat
Hallo Luc,

Was jij dat vandaag bij Oostendorp op de piano (waarbij Peter Baartmans zat) met dit lied, of is dat iemand anders geweest?

Wat klonk dat geweldig !!!!

Graag zou ik de midifile en registratie daarvan willen ontvangen, mag dit?

Groetjes vanuit het zuiden,

Marlie
Ga naar bovenaan de pagina

Louis
Junior Member

81 berichten

Geplaatst - 29/12/2007 :  12:37:20  Toon profiel  Reageer met citaat
quote:
Originally posted by luc postema

Hallo. Ik heb weer wat inelkaar gezet. Het is het symphonische stuk van Klaus Badelt He's a Pirate. Via de hoofdtelefoon klinkt het beter als via de speakers. Komt waarschijnlijk omdat ik er 2 weken aan gewerkt heb met de hoofdtelefoon op. Hier www.freewebs.com/tyros2 vind je de complete mp3 van de midifile en ook een fragment van de midifile. Mocht je de (gratis) complete midifile, Style en/of de registraties willen ontvangen, laat me dat dan maar even weten via de mail.

LET OP!! KEYBOARD -12 TRANSPONEREN!! voor de midifile

Fijne feestdagen nog en veel plezier ermee.
Groetjes,
Luc.



Ga naar bovenaan de pagina

Louis
Junior Member

81 berichten

Geplaatst - 29/12/2007 :  12:39:46  Toon profiel  Reageer met citaat
Waar haal je de tijd vandaan, inderdaad petje af!
Hou me ook aanbevolen voor de midi en de reg.

En ik zou zo zeggen ga zo door!
Ga naar bovenaan de pagina

luc postema
New Member

24 berichten

Geplaatst - 29/12/2007 :  20:03:33  Toon profiel  Bezoek de homepagina van luc postema  Reageer met citaat
Hallo Rudi.

Ook jij bedankt voor het compliment. Ik heb je de gevraagde files gemaild.
=====================

Hallo Marlie.

Nee dat was ik niet. Ik kon er helaas niet bij zijn, had er wel erg graag naar toe gegaan. Ook jou heb ik de gevraagde files gemaild.

=====================
Hallo Louis.

Bedankt, leuk om te horen. Al met al denk ik dat ik er 30 uur werk in heb zitten. Ik ga er zeker ermee door. Ben al weer aan het zoeken wat ik nu wil gaan maken. Ik heb je de gevraagde files gemaild.
======================

Groetjes,
Luc.

Ga naar bovenaan de pagina

Marlie
Junior Member

55 berichten

Geplaatst - 30/12/2007 :  00:08:47  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Marlie  Reageer met citaat
Hallo Luc,

Ik ben vandaag nog op je site geweest en heb je filmpje bekeken van de Pirate's of the Caribean. Ziet er SUPER uit. Het is net zo goed als diegene die het speelde op de piano bij Oostendorp.

Dank je wel voor het mailen van de files.Petje af dat je deze met ons wilt delen. Ik begrijp nu hoeveel tijd er in gaat zitten om zoiets te maken. En dan moet het ook nog lukken, zo goed als nu bij jou !!!!

BEDANKT,

Marlie
Ga naar bovenaan de pagina

dave
Average Member

160 berichten

Geplaatst - 30/12/2007 :  20:53:09  Toon profiel  Klik om daves MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
hallo luc echt prof. gemaakt,echt schitterend.zullen wel wat nuttige uurtjes in zitten.zou ik deze registratie van mogen ontvangen? bedankt alvast en fijne jaarwisseling

dave
Ga naar bovenaan de pagina

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 07/01/2008 :  17:57:54  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
...
Dat is het enige wat ik erover kan zeggen! Ik heb er werkelijk geen woorden voor, zo mooi!
Het is de uren werk meer dan waard.

Groetjes,
Martijn

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
Ga naar bovenaan de pagina

Jammie
Starting Member

15 berichten

Geplaatst - 31/01/2008 :  16:01:24  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi zou jij mij die midifile willen toesturen? bedankt heb hem gehoord op jouw website.
Ga naar bovenaan de pagina

joflecken
New Member

43 berichten

Geplaatst - 05/03/2009 :  11:31:37  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallu Luc, ik zie nu pas het liedje the pirate of the caribean.
Welke style heb je hiervoor gebruikt
Gr. JO
Ga naar bovenaan de pagina

theplayer
Moderator

3006 berichten

Geplaatst - 05/03/2009 :  13:03:34  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Jo,

Hiervoor gebruik je MovieSoundTrack op de Tyros3.
Die kun je vinden in Movie & Show.
Groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000