Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 T2 de kluts kwijt of ik.
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

PHP
New Member

42 berichten

Geplaatst - 11/01/2008 :  11:05:40  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb onlangs geleden op correcte wijze zoals aangegeven, het platinum pakket geprobeerd( dus inladen via usb stick, zoals al aangegeven op dit forum).Er waren leuke dingen bij en ook weer niet, nu alleen is op merkwaardige wijze toch ergens een file erbij gekomen of stoort.Als ik deT2 aanzet, komt hij op gegeven moment bij het inladen van mijn eerste AlpenPakket, en daar geeft hij mij nu de melding Certain Voice has not been correctfully loaded, dus de rest laad niet door.Nu ben ik daar gaan kijken en zie daar nu staat er empty 001 op de 1e plaats, die ik niet kan verwijderen.
Is er een correcte verwijderprocedure hiervoor?
BVD
Peter

Bewerkt door PHP op 11/01/2008 11:12:12

Sneakyman
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 11/01/2008 :  18:54:45  Toon profiel  Reageer met citaat
Empty is toch empty? (empty betekent dat hij leeg is, anders staat er: !!NotFound TR-~)

Als je het knopje van custom voice klikt, klik dan up (boven het nummertje 8). Dan zie je drum staan. Daar zul je vast de voices, die niet goed geladen zijn, vinden.

Gr. Menno

Bewerkt door Sneakyman op 11/01/2008 18:56:25
Ga naar bovenaan de pagina

PHP
New Member

42 berichten

Geplaatst - 12/01/2008 :  10:01:54  Toon profiel  Reageer met citaat
He Menno,
Inderdaad daar stond er dus een.
Nu is hij weg, en in combinatie met deze:(Koen Vergoossen heeft een handleiding gemaakt voor het Tyros 2 Superpack. Klik daarvoor hier)is het nagenoeg weer compleet zoals het hoort.
Bedankt Menno en Koen en natuurlijk Team Oostendorp met dit geweldige Forum.

Peter

Ga naar bovenaan de pagina

Sneakyman
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 12/01/2008 :  10:24:01  Toon profiel  Reageer met citaat
Mooi zo,

Voor mensen die hier nog problemen mee hebben, de hier van(Koen Vergoossen heeft een handleiding gemaakt voor het Tyros 2 Superpack. Klik daarvoor hier) is deze link: http://www.t-2.nl/templates/standard.asp?p=233 en dan de: Koen Vergoossen heeft een handleiding gemaakt voor het Tyros 2 Superpack.

Gr Menno
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000