ik moet zaterdag weer eens een avondje spelen in een cafe voor carnaval,Nu ik mijn repetoire aan het opbouwen bent mis ik een leuke polonaisemedley.weet iemand wat voor leuke liedjes ik kan gebruiken wie niet al te moeilijk zijn?
ik moet zaterdag weer eens een avondje spelen in een cafe voor carnaval,Nu ik mijn repetoire aan het opbouwen bent mis ik een leuke polonaisemedley.weet iemand wat voor leuke liedjes ik kan gebruiken wie niet al te moeilijk zijn?
m.v.g Dave
dave
Mooi man - Mannekoor het Karrespoor We gaan nog niet naar huis Zo'n goeie hebben wij nog niet gehad
Als het voor carnaval is kan je misschien ook even denken aan bvb André van Duin : 1/Ik ben joep meloen 2/Er staat een paard in de gang 3/Pizzalied 4/k'heb hele grote bloemkolen 5/Sambaballensamba groeten sis
ik ben begonnen met wat rustige nummers. toen eenmaal de stemming d'r inzat ben ik overgegaan naar een paar polka medley's nummers gezongen zoals renee schuurmans enz. een liedje van de party animals voor de jongen knapen. en sloot af met robbie williams met feel.