Auteur |
Onderwerp  |
|
n/a
deleted
2 berichten |
Geplaatst - 16/03/2008 : 12:54:55
|
Hallo Forumleden. Enige weken geleden was ik op een feest waar een toetsenist en een zangeres op een Tyros 2 speelde. Zelf ben ik ook in het bezit van dit geweldige apparaat. Wat me opviel was dat beide muzikanten een soort van tft/computerscherm op een standaard hadden waar, net zoals in het display van de tyros, de songteksten op getoond werden. Mijn vraag aan jullie is: Weten jullie hoe dit soort scherm heet en waar deze te verkrijgen zijn? Bvd en muzikale groet Léon |
|
dave
Average Member

160 berichten |
Geplaatst - 16/03/2008 : 13:17:49
|
hallo leon,
volgens is dat toch gewoon een tft scherm voor computers. aan de tyros zit wel een aansluiting voor beeldschermen. dat zijn dezelfde aansluitingen als van een pc. ik denk bij de mediamarkt dat je ze wel kan krijgen.
dave |
 |
|
tyros2
Senior Member

805 berichten |
Geplaatst - 16/03/2008 : 14:28:35
|
Hallo Leon. Klopt het is een normaal TFT scherm. Als je er één aanschaft kijk dan wel even naar de aansluiting op de achterzijde. De tyros heeft een vga aansluiting en sommige schermen worden niet meer met deze aansluiting geleverd. Wel met DVI. Maar de meeste schermen hebben allebeide aansluitingen
Muzikale Groet Henk |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3281 berichten |
Geplaatst - 16/03/2008 : 15:58:33
|
Vaak zitten bij monitoren een adapter (= omvormer) bijgeleverd waarmee je van VGA (blauwe stekkers) naar DVI (witte stekkers) kunt gaan.
Een 15" monitor is al ruim voldoende. Een grotere monitor geeft je niet meer tekst op het scherm.
|
 |
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 16/03/2008 : 19:04:44
|
klopt ik had nog een 15,, scherm staan van computer en heb hem naast mijn tyros gezet erg mooi, en leuk, by de way, was zaterdag bij oostendorp in wezep, en idd komt in oktober de nieuwe tyros 3 op de markt, dussssss hard sparen allemaal, hahahaahaha, 1 van de verkopers heeft hem bewonderd, en hij is nog mooier dan de t-2 gr ryta |
 |
|
n/a
deleted
2 berichten |
Geplaatst - 17/03/2008 : 14:56:00
|
Hallo Muziekvrienden.
Geweldig bedankt voor jullie reacties. Ik ga direct actie ondernemen. Geweldig zo'n forum waarbij iedereen elkaar vooruit helpt.
Groet Léon |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 24/03/2008 : 08:51:27
|
Na het sneeuwballen gooien met de kids weer lekker naar binnen en even voor de gein een plat scherm op T2 aangesloten. Het scherm knippert alleen maar en geeft de melding "Out of frequency" Moet of kan ik iets instellen dat het wél werkt? Grtz, Heiko |
Bewerkt door Heiko op 24/03/2008 08:52:49 |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 24/03/2008 : 11:07:20
|
Dank zij mijn zoon (ICT-er) is het opgelost. Een instelling (PAL) in utility veranderd, en het scherm werkt. Vanaf 4 mtr kan ik de tekst zonder bril nog steeds lezen!  Grtz, Heiko |
 |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
|
|
Onderwerp  |
|