Auteur |
Onderwerp  |
|
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 29/03/2008 : 18:38:16
|
Hallo Muziekvrienden. Wie weet of het volgende kan. Ik wil 2 registratie's op 1 bank zetten. Ik heb een registratie waarvan ik 3 van de 8 banken gebruik, ook heb ik een registratie waarvan ik 4 van de 8 banken gebruik. Nu wil ik graag de 2e reg achter de 1e reg zetten dus op bank 4 begint dan de 2e reg. Dit wil ik doen omdat ik een medley wil spelen. Nu moet ik eerst de 1e reg laden en wanneer ik dit nummer gespeeld heb moet ik 2e reg laden alleen zit hiet te veel tijd tussen. Ik weet dat ik ook een geheel nieuwe registratie kan maken maar het zou een hoop werk schelen als ik het zou kunnen koppelen. Ik hoop dat de vraag duidelijk is en dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Of moet ik daar een programmaatje voor hebben die dit kan. Hopelijk kan iemand mij daar mee helpen.
Muzikale Groet Henk |
|
remind
New Member

37 berichten |
Geplaatst - 29/03/2008 : 19:21:38
|
He Tyros 2,
dat werkt gewoon. Zorg dan wel dat, als je je volgende registratie wil opslaan, je alles wat je mee wil nemen , ook aanvinkt. Vervolgens de hele bank opslaan onder een nieuwe naam en klaar. |
 |
|
theplayer
Moderator

3033 berichten |
Geplaatst - 29/03/2008 : 19:31:17
|
Hallo,
Er zijn een paar mogelijkheden, maar ik noem je de makkelijkste. Zet voor de naam van de eerste een '1' en voor de tweede een '2'. Je hoeft dan alleen op het knopje 'reg+ te drukken. Anders moet je de twee banken samenvoegen tot één nieuwe en dat is wat meer werk. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
Evert
Average Member

124 berichten |
|
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 31/03/2008 : 08:29:45
|
Hallo Mannen. Bedankt voor jullie reaktie. Ik ga e.e.a even uitproberen. Wel heb ik de optie die Frans aangeeft geprobeerd en dit komt dicht in de buurt. Wordt vervolgd.
Muzikale Groet Henk |
 |
|
theplayer
Moderator

3033 berichten |
Geplaatst - 31/03/2008 : 08:57:33
|
Hallo,
Vooruit, dan nog even een deel 2. 2 Banken samen voegen.
Stel: Bank 1 heeft 2 registrations en bank 2 heeft er 4. Je wilt de regs van bank 2 na de regs van bank 1 invoegen. Ga dan als volgt te werk. Laadt bank 2 en druk op reg 1. (de instellingen staan nu in het keyboard.) Laadt bank 1 (er wordt nog niets aan de instellingen veranderd.) Druk op memorie en op knop 3. (bank 2 reg 1 staat nu dus op bank 1 reg 3) Save de bank 1 Laadt bank 2 en druk op reg 2. (de instellingen staan nu in het keyboard.) Laadt bank 1 (er wordt nog niets aan de instellingen veranderd.) Druk op memorie en op knop 4. (bank 2 reg 2 staat nu dus op bank 1 reg 4) Save de bank 1 Zo ga je verder voor de overige regs. Het lijkt wat veel werk, maar als je het een maal gedaan hebt gaat het best wel snel. Maak voor alle zekerheid eerst even een backup van de orginele banken. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 31/03/2008 : 10:23:28
|
Hé Frans dat ga ik vanavond even proberen. Dit is wat ik wil, liefst gewoon doorschakelen naar de volgende bank zonder poespas. Bedankt voor wederom een perfecte uitleg.
Muzikale Groet Henk |
 |
|
theplayer
Moderator

3033 berichten |
Geplaatst - 31/03/2008 : 10:50:52
|
Oke Henk,
Maar let even op een ding. Je gooit nogal eens de begrippen/termen door elkaar. Een registration zit onder één knop. (1 t/m 8) 8 registrations bij elkaar vormen samen een bank. Dus een bank kun je laden, een registration indrukken. Succes,
Frans
 |
|
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 03/04/2008 : 11:04:08
|
Hallo Frans Ik heb de registratie's kunnen koppelen op de manier zoals jij hebt omschreven. Het is even wat werk maar dan heb je ook wat goeds. Dank voor jou hulp.
Muzikale Groet Henk |
 |
|
|
Onderwerp  |
|