Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Tyros2 vraagje m.b.t. geluidsset
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

T-Rossie
Moderator

3287 berichten

Geplaatst - 10/04/2008 :  10:28:40  Toon profiel  Reageer met citaat
Sander,

Hoe is de situatie nu ?

Roel
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1658 berichten

Geplaatst - 10/04/2008 :  23:31:29  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het er voor staat
Wel zo netjes om een reactie te geven als er div oplossingen worden
aangedragen.

Soryt

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 11/04/2008 :  12:48:36  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Nou, de situatie is en blijft onveranderd. Sorry voor mijn late reactie, maar heb gister een cd-uitreiking gehad van mijn tweede album wat opgenomen is op de Tyros2. Ik ben daar zo druk mee geweest dat ik eigenlijk niet gelet heb op het reageren op dit topic.

Nogmaals mijn excuses.

Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!!

T-Rossie
Moderator

3287 berichten

Geplaatst - 12/04/2008 :  12:34:53  Toon profiel  Reageer met citaat
Sander,
In deze draad hebben diverse leden al tips gegeven en wedervragen gesteld en wij verwachten eigenlijk respons daarop om zo dichter bij de storingsbron te komen.
Zou je daarop willen reageren ? (Wat heb je gedaan met de tips/aanwijzingen, is er iets veranderd.......Wij zijn allen benieuwd)

Roel

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 13/04/2008 :  00:50:51  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Ik zal jullie een update geven van het probleem. Er is gisteren iemand van mijn dealer langsgeweest en nu blijkt dat een van de speakers stuk is, dus is het hoop ik zo duidelijk.

T-Rossie
Moderator

3287 berichten

Geplaatst - 13/04/2008 :  02:06:46  Toon profiel  Reageer met citaat
OK Bedankt.
Het wisselen van 2 snoertjes had dit al direct aan kunnen geven....toen het de eerste keer gebeurde

lizzard
Average Member

131 berichten

Geplaatst - 15/04/2008 :  23:33:51  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lizzard  Klik om lizzards MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Dat waren de opties die ik nog niet had geprobeerd, maar toen de monteur van mijn dealer kwam, hebben we alles geprobeerd, ook het verwisselen van de kabeltjes, dat had geen effect. Het naar mono gaan, bleef ook, dat zullen ze ook op gaan lossen, hoop ik, want is heel erg belangrijk, want als dat blijft gebeuren tijdens mijn optredens, dan ben ik mijn optredens kwijt ook. Hopelijk is dit een goed antwoord.

Sander

Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000