Auteur |
Onderwerp  |
T-Rossie
Moderator

3287 berichten |
Geplaatst - 10/04/2008 : 10:28:40
|
Sander,
Hoe is de situatie nu ?
Roel |
 |
|
Soneg
Advanced Member

1658 berichten |
Geplaatst - 10/04/2008 : 23:31:29
|
Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het er voor staat Wel zo netjes om een reactie te geven als er div oplossingen worden aangedragen.
Soryt
|
 |
|
lizzard
Average Member

131 berichten |
Geplaatst - 11/04/2008 : 12:48:36
|
Nou, de situatie is en blijft onveranderd. Sorry voor mijn late reactie, maar heb gister een cd-uitreiking gehad van mijn tweede album wat opgenomen is op de Tyros2. Ik ben daar zo druk mee geweest dat ik eigenlijk niet gelet heb op het reageren op dit topic.
Nogmaals mijn excuses.
Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!! |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3287 berichten |
Geplaatst - 12/04/2008 : 12:34:53
|
Sander, In deze draad hebben diverse leden al tips gegeven en wedervragen gesteld en wij verwachten eigenlijk respons daarop om zo dichter bij de storingsbron te komen. Zou je daarop willen reageren ? (Wat heb je gedaan met de tips/aanwijzingen, is er iets veranderd.......Wij zijn allen benieuwd)
Roel |
 |
|
lizzard
Average Member

131 berichten |
Geplaatst - 13/04/2008 : 00:50:51
|
Ik zal jullie een update geven van het probleem. Er is gisteren iemand van mijn dealer langsgeweest en nu blijkt dat een van de speakers stuk is, dus is het hoop ik zo duidelijk.
 |
|
T-Rossie
Moderator

3287 berichten |
Geplaatst - 13/04/2008 : 02:06:46
|
OK Bedankt. Het wisselen van 2 snoertjes had dit al direct aan kunnen geven....toen het de eerste keer gebeurde  |
 |
|
lizzard
Average Member

131 berichten |
Geplaatst - 15/04/2008 : 23:33:51
|
Dat waren de opties die ik nog niet had geprobeerd, maar toen de monteur van mijn dealer kwam, hebben we alles geprobeerd, ook het verwisselen van de kabeltjes, dat had geen effect. Het naar mono gaan, bleef ook, dat zullen ze ook op gaan lossen, hoop ik, want is heel erg belangrijk, want als dat blijft gebeuren tijdens mijn optredens, dan ben ik mijn optredens kwijt ook. Hopelijk is dit een goed antwoord.
Sander
 |
|
Onderwerp  |
|