Hallo ik ben hier nieuw. Ik heb een yamaha psr s900 heeft dus dezelfde mogelijkheden van de tyros. Mijn eerste vraag is hoe je bv midi file s die je afspeelt via usb kan aan passen bv de toonhoogte en micro settings ,want als je weer een andere midi file inlaad zijn alle gegevens weer weg, hoe kan je dat opslaan. En hoe kan je draadloos op internet met toestel. Alvast dank daniel
Ik ben zo vrij geweest om jouw onderwerpregel 'vraag' iets aan te passen want wij hebben met elkaar afgesproken om daarin al de kern van de draad te vermelden.
Het blijvend transponeren van een song doe je vanuit de songcreator. Daar kun je per channel opgeven hoeveel er getransponeerd moet worden. (even de tabbladen bekijken.) Daarna druk je op Execute. Dan druk je weer op save om de song op te slaan. Voor dat internet ga je naar de settings en tabblad wireless. ga op de eerste regel staan en druk op EDIT. Daarna worden de juiste verbindingen getoond. Kies de goeie en stel daarna de rest van het tabblad in met de zelfde gegevens die overeenkomen met die in je router. (Deze heb je nodig.) Dan moet je al een heel eind komen. Groetjes,