Auteur |
Onderwerp  |
T-Rossie
Moderator

3282 berichten |
Geplaatst - 04/05/2008 : 23:35:07
|
Frans heeft gelijk... ik zou de methode van Martijn óók niet adviseren. Srikt genomen zit het probleem in de 'aanpassing' op elkaar. De 'weerstand' (impedantie Z) van 2 apparaten die je met elkaar koppelt moet ongeveer gelijk zijn. De koptelefoonuitgang beschikt over een EINDversterker (lage Z) en die moet je niet gaan gebruiken als VOORversterker.
Bijna een off-topic draadje hè  |
 |
|
lizzard
Average Member

131 berichten |
Geplaatst - 25/05/2008 : 23:18:51
|
De nieuwe Tyros zou van mij wel wat meer power mee mogen krijgen. Verder lijkt hij me okee.
Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!! |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3282 berichten |
Geplaatst - 26/05/2008 : 10:55:01
|
Sorry Sander..... 'meer power' wat bedoel je daarmee ? Line-out is line-out nivo. Er is geen gradatie in 'power'hoeveelheid. |
 |
|
lizzard
Average Member

131 berichten |
Geplaatst - 28/05/2008 : 15:47:35
|
Met power, bedoel ik vermogen, meer vermogen. Een iets grotere versterker erin, wat krachtiger boxen, meer power dus. Dat er geen gradatie in power hoeveelheid is, wist ik ook wel, maar ik zeg het zoals ik het denk.
Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!! |
 |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 28/05/2008 : 17:38:43
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lizzard
Met power, bedoel ik vermogen, meer vermogen. Een iets grotere versterker erin, wat krachtiger boxen, meer power dus. Dat er geen gradatie in power hoeveelheid is, wist ik ook wel, maar ik zeg het zoals ik het denk.
Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!!
Dus je denkt aan meer SPL ? Goed idee , maar wie werkt er nou met die interne boxjes op een optreden , je hebt zoiezo een P.A. nodig ,klein of groot Power wil iedereen maar spl is nog iets anders en daar zijn ze bij yamaha nog lang niet aan toe, laat staan hun zogezegde P.A. kraam  Dit is echt om mee te lachen sis |
 |
|
Onderwerp  |
|