Auteur |
Onderwerp  |
|
johan
Junior Member

50 berichten |
Geplaatst - 19/04/2008 : 03:19:40
|
Ik heb heel veel midi's file's, veel van die file's zijn loopjes van bekende liedjes. Is het mogelijk om deze file's om te zetten naar mijn multipads en aan te passen aan mijn wensen "andere sound etc."?
Dus kort samengevat, ik heb een midifile van bijv een. c f g loopje, en daar van wil ik graag een multipad van maken.
Kan dat?
Ik ben er mee bezig geweest maar ik kom er niet uit.
Gr Johan. |
|
johan
Junior Member

50 berichten |
Geplaatst - 25/04/2008 : 17:57:33
|
Waarschijnlijk is dit een lastige vraag want niemand heeft een antwoord. Is dit dan zo ongebruikelijk? Het lijkt mij best wel handig.
Even wachten nog maar.
Gr Johan. |
 |
|
theplayer
Moderator

3042 berichten |
Geplaatst - 25/04/2008 : 20:19:37
|
Hallo Johan,
Ja, het is vervelend dat niemand er zo een antwoord op heeft. Ik heb eens geprobeerd een *.pat te openen in een sequence-programma. Aan de hand daarvan kun je meestal wel iets wijzer worden. Maar helaas, ik krijg het niet voor elkaar om er een te openen. 'Unsupport format'. Misschien dat iemand anders een programma heeft, waarmee we er een kunnen openen. Tot dan dus even geduld. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
amateur
Junior Member

74 berichten |
Geplaatst - 25/04/2008 : 23:05:04
|
Hallo Frans en Johan,
De bekende Michael Bedesem heeft pas geleden een nieuw freeware-programma "Padmaker" gelanceerd op het PSR-tutorial-forum. Ziet er veelbelovend uit, maar heb het nog niet uitgeprobeerd. Hier is de link:
http://www.psrtutorial.com/forum/index.php?topic=7003.0
Veel succes!
Ton |
 |
|
johan
Junior Member

50 berichten |
Geplaatst - 26/04/2008 : 00:46:00
|
Ik heb padmaker even geprobeerd maar dit is meer om styles te bewerken, niet om styles met behulp van midi file's, nieuwe styles te maken."toch bedankt ton". Ik denk dat ik maar eens een grote zoektocht ga houden op het net. Als ik wat kan vinden dan laat ik het zeker aan jullie weten.
Gr Johan |
 |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
|
johan
Junior Member

50 berichten |
Geplaatst - 29/04/2008 : 00:09:33
|
Hoi toetsie,
Ik heb een lang weekend in het vooruitzicht dus dan heb ik even tijd om wat te gaan prutsen. Misschien is dit wel wat, alvast bedankt voor de tip.
Gr Johan. |
 |
|
frank
Starting Member
1 bericht |
Geplaatst - 06/05/2008 : 22:56:32
|
beste,
het lukt perfect om multipads te maken vanuit een wave-file;als je dus die fragmenten eerst zou kunnen omzetten via de pc naar wave (vb.met wavepad gratis soft)dan kan je ze vervolgens terug op je harde schijf importeren van je tyros en daarna maak je daar een multipad mee.
succes ermee |
 |
|
johan
Junior Member

50 berichten |
Geplaatst - 07/05/2008 : 00:21:12
|
Hoi Frank,
Ja dat is wel een mogelijkheid, het is met een omweg maar dit kan wel werken. Ik ga het eens een keer proberen. Bedankt voor de tip.
Gr.johan. |
 |
|
|
Onderwerp  |
|