Hoi allemaal ik zoek geluiden van o.a. gebroeders brouwer(met tweestemmig trompetgeluid)en andre moss,kermisklanten heeft iemand er regs van of sounds? groetjes jan jpz@home.nl
Hoi allemaal ik zoek geluiden van o.a. gebroeders brouwer(met tweestemmig trompetgeluid)en andre moss,kermisklanten heeft iemand er regs van of sounds? groetjes jan jpz@home.nl
De sounds zijn zoiezo al aanwezig, standaard ... Wees een klein beetje creatief en probeer het zelf even uit. Zelf programmeren kan toch zo leuk zijn sis
hoi bedank voor de reacties maar de golden trompet is een solo trompet ik zou graag willen dat ik een tweede stem trompet erbij krijg. hoe zou ik dat kunnen maken?
..Onze organist vroeger was kolenboer. Hij "kon" drie toetsen met één vinger tegelijk aanslaan.... Zonder gekheid, je kunt ook bij Voice effect de harmony / echo aanzetten. Ik weet zo uit mijn hoofd niet of je het aantal voices dat meespeelt ergens kunt instellen. Dan zou je die op 1 kunnen instellen. En anders zul je het toch echt zelf moeten spelen.
Grtz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger!