Auteur |
Onderwerp |
|
Marlie
Junior Member
55 berichten |
Geplaatst - 27/05/2008 : 22:21:09
|
Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort Vista op mijn computer. Nu werkt mijn wave-editor niet meer.
Dus ik heb geen MP3 naar Wave converter meer, die ook door Megahancer wordt geaccepteerd.
Ik heb al diverse goede converters gedownload, maar Megahancer erkend deze Wave dan niet.
Heeft iemand ervaring hiermee? Weet iemand welke ik nu wel kan downloaden?
Groetjes en bedankt voor het meedenken,
Marlie
|
|
admin
Forum administrator
300 berichten |
|
Marlie
Junior Member
55 berichten |
Geplaatst - 28/05/2008 : 20:36:33
|
Hoi Sis,
Die werkt ook goed. Dat is niet mijn probleem, maar als ik een MP3 naar Wave heb omgezet met deze Audacity, dan krijg ik hem niet op mijn tyros te zien. Ook niet als ik hem probeer in Megahancer om te zetten, lukt dit niet.
Kan jij dat wel? Misschien doe ik iets verkeerd dan?
Groetjes en bedankt, Marlie |
Bewerkt door Marlie op 28/05/2008 20:37:37 |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 28/05/2008 : 22:00:39
|
Marlie,
De Tyros2 accepteert alleen WAV files 16 bit en 44.1kHz. Mogelijk heb ik niet goed begrepen wat Megahancer is.... kun je uitleggen wat dat voor iets is ? |
|
|
theplayer
Moderator
3013 berichten |
Geplaatst - 28/05/2008 : 23:17:10
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Marlie maar als ik een MP3 naar Wave heb omgezet met deze Audacity, dan krijg ik hem niet op mijn tyros te zien. Ook niet als ik hem probeer in Megahancer om te zetten, lukt dit niet. Kan jij dat wel? Misschien doe ik iets verkeerd dan?
Hallo,
Dat zal ook niet op deze manier gaan lukken. MegaEnhancer werkt alleen met midifiles. Dit programma zal dus nooit een wave-file herkennen.(audio) Ook de Tyros werkt niet met wave-files, maar met aud-files. Maar de Tyros kan echter wel een wave-file omzetten naar een aud-file. Zet de wave-file op een stick. Ga dan bij de harddiskrecorder naar select en kies dan voor Importeren. Zoek dan de wave-file op en selecteer deze. Druk op OK en geef de plaats op waar de nieuwe file moet komen te staan. Op deze manier wordt het een aud-file en kan de Tyros er mee werken. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
Marlie
Junior Member
55 berichten |
Geplaatst - 29/05/2008 : 19:47:51
|
Hoi Sis, Frans en T-Rossie,
Allereerst hartelijke dank voor jullie moeite en tijd.
Ik denk dat Frans gelijk heeft. In het verleden heb ik MP3 naar wave omgezet en toen geïmporteerd naar de tyros. Maar nu kan de tyros mijn wave niet zien, dus ik dacht dat het aan de converter ligt. Dat ik een andere moet zoeken, om MP3 om te zetten naar wave. Ik haalde alleen Megahancer erbij, wat verkeerd is, dat kan natuurlijk niet.
Nu kan ik wel proberen om MP3 om te zetten naar audio.
Ik ga het proberen dank jullie wel,
Marlie |
|
|
|
Onderwerp |
|