Auteur |
Onderwerp  |
|
Willy
Junior Member
 
91 berichten |
Geplaatst - 31/05/2008 : 11:47:56
|
Ik heb sinds een paar dagen een vertikale zwarte balk van ongeveer 12 mm breed aan de linkerkant in het display. Weet iemand hoe ik die kan verwijderen!!! met muzikale groet, Wil van Genesen |
|
ruudje
Average Member
  
288 berichten |
Geplaatst - 31/05/2008 : 12:04:00
|
nou willy,
dit lijkt me niet goed hoor,kan je niet ff bellen met je dealer? laat ik ut zo zeggen,ik heb het nog nooit gezien of gehoord dat dit zomaar opeens kan.
gr ruud |
 |
|
T-Rossie
Moderator
    
3287 berichten |
Geplaatst - 31/05/2008 : 13:24:29
|
Willy,
Dit is met veel LCD schermen een probleem. Mijn T2 heeft het ook gehad. Dankzij de 2 jaar garantie en fantastische service door Oostendorp is het kosteloos gerepareerd (nieuw display).... klaar terwijl u wacht. |
 |
|
n/a
deleted
    
1312 berichten |
Geplaatst - 31/05/2008 : 14:11:00
|
Ik heb hier sedert vanmorgen allemaal vertikale groene streepjes. Ben die T-2 beu, de laatste tijd altijd wat    sis |
 |
|
dave
Average Member
  
160 berichten |
Geplaatst - 31/05/2008 : 15:34:33
|
zo dan,
kun je zien dat dit weer de minpunten zijn van yamaha
dave |
 |
|
T-Rossie
Moderator
    
3287 berichten |
Geplaatst - 31/05/2008 : 15:46:24
|
Heb niet de illusie dat andere merken/types dit nooit hebben 
Ik had ooit een Solton X1 : zelfde display probleem Ik had ooit een Ketron SD1 : zelfde display problemen Roland kan er ook wat van qua displays en andere problemen. Met een splinternieuwe Korg PA1XPro heb ik toch ook heel veel ellende gehad en de fabrieks-service is niet best.
Mijn volgende wordt écht een Tyros3  |
Bewerkt door T-Rossie op 31/05/2008 15:52:29 |
 |
|
ruudje
Average Member
  
288 berichten |
Geplaatst - 31/05/2008 : 15:48:11
|
nou nou nou oke tis erg,maar niet allemaal opeens zo erg negatief zijn hoor,yamaha heeft best een leuk keyboard in de wereld gebracht met de t-2? oke ben het er wel mee eens dat ze in de toekomst meer naar dit soort problemen moeten gaan kijken. gelukkig zal oostendorp zich 200% inzetten om klachten zo snel mogelijk op een nette manier op te lossen. k,heb het in ,t verleden gemerkt met de eerste dvd,s,die waren op 1 of andere manier niet goed op sloegen over of vast. maar ik kreeg alle dvd,s allemaal opnieuw thuis gestuurd zonder dat ik daarom gevraagd had,kosteloos wel te verstaan. kijk das nou Henk;-)
gr ruudje |
 |
|
ROMANTIKO
Senior Member
   
569 berichten |
Geplaatst - 31/05/2008 : 16:03:24
|
JA RUUDJE BEN HET HELEMAAL MET JE EENS IN BELGIE VIND JE ZO EEN FIRMA ALS OOSTENDORP NIET EN JA OP ALLES KOMT WEL SLIJTAGE ZEKER ALS HET ALLE DAGEN WORDT GEBRUIKT GROETJES ROMANTIKO |
 |
|
T-Rossie
Moderator
    
3287 berichten |
Geplaatst - 12/06/2008 : 19:53:12
|
Willy,
Is de T-2 al gerepareerd ? |
 |
|
Willy
Junior Member
 
91 berichten |
Geplaatst - 12/06/2008 : 20:35:25
|
Nee mijn T2 is nog niet gerepareerd, maar het probleem heeft zichzelf gedeeltelijk opgelost.Bij het opstarten verschijnt die zwarte balk in het display, maar na ongeveer een uur verdwijnt hij. Dus ik laat het maar zo want een nieuw display is denk ik nogal prijzig. Ik wacht met smart op de T3. Muzikale groeten van Willy. |
 |
|
|
Onderwerp  |
|