Afgelopen week liep ik tegen een probleem(pje) aan. Het volgende is aan de hand: - op hd staat een style die niet standaard is - op basis daarvan heb ik een geheugenbank gemaakt (op hd)
Ik heb de geheugenbank op usb weggeschreven (via copy/paste) en bij iemand anders dacht ik het nodige te kunnen laten horen. Helaas, alleen de'rechterhand' en geen linkerhand met ritme. Ook werden de wijzigingen van het ritme niet meegenomen. Dat leek dat logisch omdat de style niet beschikbaar was (dachten we). Nu wil het toeval dat op de andere tyros 2 onder dezelfde namen (map en style) toch aanwezig was. En zelf nadat de style op de usb was gezet geen restultaat.
Weet iemand hoe dit kan? Nummers met eigen stylen (ook als ze niet op de andere tyros staan) moet je toch kunnen 'meenemen'
Je kunt inderdaad wel met je eigen styles op een andere tyros spelen. Zet dan die styles op een USB-stick. Verander in je registration de style zodat die verwijst naar de style op de USB-stick en sla 'm dan ook op op de USB-stick.
Wil je kijken waar het in jouw geval fout gaat, bekijk die registration dan eens in de computer met 'notepad'. Tussen een hele hoop ellende kun je dan ook ergens vinden wáár de registration naar wélke style zoekt. In het display van de Tyros zie je vaak niet de hele naam staan. Soms staat er nog een toevoeging in cijfers achter, of een andere Extensie. Groetjes,