| Auteur |
Onderwerp  |
|
T-Rossie
Moderator

3311 berichten |
Geplaatst - 01/07/2008 : 17:33:49
|
http://music-tyros.com/
Dit klinkt alvast lekker... zet het volume maar lekker hoog en geniet van de fantastische piano met strings. (je droomt er zo bij weg) Bespeur ik een flinke portie Peter B. invloeden ? |
Bewerkt door T-Rossie op 01/07/2008 17:40:48 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 01/07/2008 : 17:54:46
|
Een woord: OMG!!!!
Die piano is echt geweldig, en het lijkt bijna onmogelijk, maar de strings zijn nog realistischer geworden. MOET HEBBEN MEER DEMO'S !!!!
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1645 berichten |
Geplaatst - 01/07/2008 : 20:23:31
|
....Zit ik lekker in de tuin met m'n laptoppie op schoot, zie een stukkie T3, dus ik denk "Nou ja, toch maar even luisteren" Wow, zelfs uit die kleine speakertjes klinkt het al behoorlijk goed! 't ia alleen te warm om naar binnen te gaan. Later maar weer... Bedankt voor het delen Roel Grtzz, Heiko
|
 |
|
|
weijers124
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 01/07/2008 : 20:58:41
|
WAT EEN GELUID. IK HEB MIJN TYROS 2 PAS, MOET IK DUS NAAR EEN NIEUWE?
27111 |
 |
|
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 01/07/2008 : 21:18:31
|
IK zou nog lekker ff op je Tyros 2 doorspelen en over een jaartje eens kijken. Je hebt nu al het neusje vd zalm, een heerlijke sound machine.
overgens de T3 zal pas begin 2009 leverbaar worden zoals ik gehoord heb.
Ik heb de T2 ook net in huis, en eer ik alle mogelijkheden ken, en kan benutten ben ik weer wel een jaartje verder.
Tevens krijg je dan wellicht weer meer extra's bij aanschaf.
Als je voorop wilt lopen weet je dat je ook de hoofdprijs (blijft) betalen.
Maar gelukkig ligt de uiteindelijke beslissing bij jezelf.
Groetje van Toine
Tyros 2 + Stagepass 300 |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3311 berichten |
Geplaatst - 01/07/2008 : 21:54:32
|
De 'campagne' van Tyros3 begint weer precies op 1 juli en ik hoop rond oktober/november mijn T3 in ontvangst te mogen nemen 
|
 |
|
|
theplayer
Moderator

3062 berichten |
Geplaatst - 01/07/2008 : 22:04:20
|
Hoi,
Mag ik heel voorzichtig mijn twijfels over die site uitspreken? Ik vind er n.l. nergens de stijl van Yamaha in terug. Zelfs niet in het adres!. Heb ze ook nog nooit met Flashplayer zien werken. ???????? Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
n/a
deleted
1 bericht |
Geplaatst - 01/07/2008 : 23:33:54
|
Beste Frans,
Het URL staat geregistreerd op Yamaha Corporation Japan, dus klopt 100%. Zoals T-Rossie ook heeft geschreven, het "jacht"-seizoen op de Tyros3 is vandaag geopend :-)
Ditmaal zal ik er niet als 1 van de eerste bij zijn; ik heb namelijk nogal wat problemen gehad met de Tyros2 uit de allereerste zending van Oktober 2005 waar nooit echt goede oplossingen voor zijn geboden. Heb m'n lesje hierin wel geleerd en het heeft me uiteindelijk ook redelijk onnodig (veel) geld gekost.
Maar goed; de Tyros2 is reeds verkocht en ben nu nog aan het orienteren over wat ik zal doen.
Groet, Mark |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3062 berichten |
Geplaatst - 02/07/2008 : 07:12:23
|
Hoi Mark,
Bedankt voor je speurwerk. We zullen die site dus eens in de gaten moeten houden. Kijken hoe snel de puzzel gaat.
Overigens kwam mijn Tyros2 ook in okt 2005 om de hoek, maar ik heb er nog nooit iets mee gehad. (en hij staat bij mij toch niet echt stil) Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3311 berichten |
Geplaatst - 02/07/2008 : 09:33:45
|
Voor mij idem.... destijds ook één van de eersten, geen last van kinderziekten in de T2. Yamaha ontwikkelt en test uitvoerig voordat een produkt op de markt komt om te voorkomen dat er talloze software- updates moeten worden geinstalleerd. Hoeveel OS updates zijn er voor de T2 geweest...2 of 3 ? (da's zeer weinig en zegt veel over de kwaliteit bij uilevering)
Er zijn keyboards (ik noem geen merknaam) die gelijktijdig met de T2 zijn uitgebracht, een serie updates/upgrades hebben gehad... en nog nergens naar klinken  |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 02/07/2008 : 12:03:00
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
Voor mij idem.... destijds ook één van de eersten, geen last van kinderziekten in de T2. Yamaha ontwikkelt en test uitvoerig voordat een produkt op de markt komt om te voorkomen dat er talloze software- updates moeten worden geinstalleerd. Hoeveel OS updates zijn er voor de T2 geweest...2 of 3 ? (da's zeer weinig en zegt veel over de kwaliteit bij uilevering)
Er zijn keyboards (ik noem geen merknaam) die gelijktijdig met de T2 zijn uitgebracht, een serie updates/upgrades hebben gehad... en nog nergens naar klinken 
T-Rossie ,je bent overdonderd door die piano-klanken !! Vergeet niet dat Yamaha al meer dan 5 jaar beschikt over de beste samples e.d. wat piano betreft ... Waarom hebben ze die niet meteen ingebouwd in de T-2 ?????? sis
1 x Tyros2, 2 x RCF ART 525 A , 1 sub RCF TTS12A ( goed voor 2.500 watt ) mengtafel: Dynacord CMS 1000 + een berg micro's ( Shure ) en kabels tasker, neutrik pluggen |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1645 berichten |
Geplaatst - 02/07/2008 : 12:07:01
|
http://music-tyros.com/ Bespeur ik een flinke portie Peter B. invloeden ?
Zou kunnen...Ali B speelt geen piano voor zover ik weet... Sorry, komt zeker door 't warme weer... Grtz, Heiko |
 |
|
|
Louis
Junior Member

81 berichten |
Geplaatst - 02/07/2008 : 13:56:10
|
Bij oostendorp weet me vast en zeker al heel veel Henk zal wel weer een uitnodiging hebben voor de introductie zoaks vorig jaar in oostenrijk bij de Tyros 3, als deze al niet heeft plaatsgevonden En als ik de demonstratiekalender juist interpreteer zal Michel Voncken op zaterdag 1 november de eerste demonstratie geven. Ik vind overigens het idee van e puzzelstukjes wel leuk, dus over een dag of 10 zal er wel weer een stukje komen.
Louis |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3311 berichten |
Geplaatst - 02/07/2008 : 17:39:07
|
Sis,
Ik kan me niet herinneren dat ik heb gemeld 'overdonderd' te zijn, maar ik vind het wél mooi. (ongeveer hetzelfde maar iets minder kracht-term) |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 02/07/2008 : 20:27:10
|
Sis,
Ik kan me niet herinneren dat ik heb gemeld 'overdonderd' te zijn, maar ik vind het wél mooi. (ongeveer hetzelfde maar iets minder kracht-term)
Awel niet met zoveel woorden maar toch hé sis
1 x Tyros2, 2 x RCF ART 525 A , 1 sub RCF TTS12A ( goed voor 2.500 watt ) mengtafel: Dynacord CMS 1000 + een berg micro's ( Shure ) en kabels tasker, neutrik pluggen |
 |
|
|
n/a
deleted

84 berichten |
Geplaatst - 06/07/2008 : 10:40:09
|
Ik hoop 1 ding.... Dat yamaha van de release va detyros2 of wat het dan ook mag zijn niet weer zo'n circus maakt als bij de tyros 2.Het lijkt wel of Nasa een nieuwe sateliet in de ruimte brengt haha .. Niks mis met Tyros 2 maar mensen het blijft gewoon een keyboard met een ander schermpje andere knopjes e andere geluidjes.... laat je niet gek maken
gr geert |
 |
|
Onderwerp  |
|