Auteur |
Onderwerp  |
|
vdburch
Average Member

105 berichten |
Geplaatst - 21/07/2008 : 13:00:28
|
Beste Forum leden .
Ik heb de World of keys -Sampling line -Mundharmonikas. Deze zijn op te roepen via Custom voice via de USB stick. Ingeladen via de voice creator - individual of library load,geen probleem. Het is bij de 1 ste langdurig en bij de 2 de worden alle bestaande verwijderd door de nieuwe. Maar ik wil deze vast in de Tyros hebben ipv; steeds maar weer inladen via de USB. Ook heb ik een keer Library save geprobeerd duurde een hele tijd maar is nergens terug te vinden. Dus dat was ook geen oplossing. Daarna heb ik het geprobeerd in te laden via de computer op de HD van de Tyros maar ook dat geeft geen resultaat. Nu ben ik uit geprobeerd en ga raad vragen aan het forum. Waarschijnlijk zijn er nog vele met deze vraag. En het is toch slecht weer. Groeten Gerard
Gerard |
|
theplayer
Moderator

3033 berichten |
Geplaatst - 21/07/2008 : 13:51:04
|
Hallo Gerard,
Het beste kun je op de harde schijf een map maken. Daar zet je alle voices in. (Dit kun je doen vanuit het menu Individual load.) Nu kun je via individual load de voices laden die je wilt. Zolang de bestanden op de schijf blijven staan, zullen ze nu iedere keer ingeladen worden als je de Tyros opstart. Succes en groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
vdburch
Average Member

105 berichten |
Geplaatst - 21/07/2008 : 13:59:01
|
Bedankt Frans ga het gelijk uitproberen.
Gerard
Gerard |
 |
|
vdburch
Average Member

105 berichten |
Geplaatst - 21/07/2008 : 16:36:09
|
Hallo Frans .
Dit is wat ik heb gedaan. 1 via knop J naar de HD-SE daar een map gemaakt ( MUHA mondorgel)als je daar op klik,verschijnt er een map," MUHA Set" ,die geopend dan verschijnen de "custom voices". 2 via individual load naar de USB " MUHA Set ". 3 Met 1 druk op A verschijnt de Custom Voice bank. 4 Klik op copy kies voor ALL. 5 Druk OK ga weer naar de HD1 map "MUHA ..." druk op PASTE 6 Het laden begint. 7 USB stick er uit en alles geluiden staan er in,spelen ook af. 8 Opnieuw opgestart ,maar wat ik ook probeer op de HD1 staat wel een map "Muha Set" maar is weer leeg ook via Custom Voice !!Not Found. Ik zal toch wel iets niet door hebben.
Gerard |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
|
theplayer
Moderator

3033 berichten |
Geplaatst - 21/07/2008 : 20:13:26
|
Hoi Gerard,
Wat ik mis in jouw handelingen is dat je ze nog wel even opnieuw moet installeren, ander zoekt ie nog steeds op de USB-stick. Je kunt de oude eerst verwijderen of overschrijven. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
vdburch
Average Member

105 berichten |
Geplaatst - 23/07/2008 : 23:26:57
|
Beste mensen Zo gauw ik even de tijd kan vinden ga ik het weer opnieuw proberen . Maar eerst even van de zon genieten voor die weer weg is.
Gerard |
 |
|
vdburch
Average Member

105 berichten |
Geplaatst - 03/08/2008 : 23:01:09
|
DAT HEEFT EVEN GEDUURD VOOR IK WEER OP HET FORUM TERECHT KON, HET WAS NIET ALLEEN DE ZON. PROBLEEM WAS EEN KEY LOGGER VIRUS,RAADSEL HOE HIJ ER OP IS GEKOMEN ONDANKS VIRUS SCANNER EN CC CLEANER EN HITMAN PRO. MAAR HIJ IS WEG. IK ZIT DUS NOG STEEDS MET HET ZELFDE PROBLEEM. HET IN LADEN VAN CUSTOM VOICES OP DE HD1 NAAR HD-SE DAAR MAP AANGEMAAKT MET NAAM.. VIA INDIVIDUAL LOAD NAAR USB KLIK OP MUHA SET ,KIES COPY, GA NAAR DE OP HD1 GEMAAKTE MAP KIES PASTE,ER WORDT NU GELADEN. EN STAAT KEURIG IN DE GEMAAKTE MAP! SLUIT DE TYROS AF EN START WEER OP GA NAAR DE HD1 KLIK OP HD-SE DAN DE MAP MUHA EN ER STAAT NIETS OP. DUS FRANS IK DENK DAT IK HET ZGN;INSTALEREN WAT JIJ VOORSTELT NIET DOOR HEB. IK HEB OOK AL EEN KEER ( LIBRARY SAVE GEDAAN ) Nog steeds geen kennis van mijn instrument dus weinig zelf....je weet wel.
Gerard |
 |
|
theplayer
Moderator

3033 berichten |
Geplaatst - 04/08/2008 : 07:36:05
|
Hallo Gerard,
citaat: SLUIT DE TYROS AF EN START WEER OP GA NAAR DE HD1 KLIK OP HD-SE DAN DE MAP MUHA EN ER STAAT NIETS OP.
De vraag is: Hoe ga je naar HD1 om in die map te kijken? Heb je na het 'paste' de voices opnieuw geïnstalleerd vanuit HD1?
Lees ook eens deze pagina door. Denk maar zo, eens komen we er uit. Groetjes,
Frans
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 04/08/2008 : 11:50:09
|
Hallo Gerard,
Eens moet het lukken hoor!!
Kopieer de map MUHA van je usbstick naar de map HD_SE op je tyros. haal dan de usb stick eruit.
Druk nu op het knopje voice creator ( rechtsboven op je tyros) kies nu op je scherm INDIVIDUALLOAD en ga met de tabknoppen naar HD1 en kies hieruit de map HD_SE nu opent er een nieuw schermpje en kies dan de map MUHA als het dan goed is krijg je een schermpje met al de voices van MUHA (deze moet je een voor een als individualload installeren) kies dus de eerste voices en klik onderin het scherm op ASSIGN, de eerste voice gaat nu laden, als deze klaar is druk je weer op INDIVIDUAL LOAD, en kom je meteen in de voices folder waarin je ziet dat de eerste voice die je zojuist geladen hebt in het zwart staat, kies nu gewoon de tweede voice, daarna weer op ASSIGN.
Als je zo alle voices geladen/geinstallerd hebt druk je als de laatste voice klaar is op SAVE en geef deze map een naam ( standaard is de naam new library, druk dan nogmaals op save en op ok. Als ie vraagt om overteschrijven kies je ja all data.
Daarna moet het alles geinstalleerd zijn.
Succes, Groetjes van Toine
Tyros 2 + Stagepass 300 |
 |
|
|
Onderwerp  |
|