Auteur |
Onderwerp |
fboss
Average Member
380 berichten |
Geplaatst - 09/01/2006 : 17:31:36
|
Beste allemaal;
Het probleem kan aan je firewall liggen.
Ik gebruik Zonealarm, en een downloadsite die wat gevaarlijke info vraagt of cookie's geeft, wordt zonder meer niet met mijn computer verbonden.
Vandaag kon ik geen bericht sturen naar dit forum, omdat ik de nieuwe naam van dit forum nog niet in Zonealarm had ingevuld.
Nu ik deze heb ingesteld kan ik jullie dit bericht weer sturen.
Als je ook een firewall gebruikt, dan moet je deze aanpassen of even uitzetten.
De downloadpagina van Yamaha staat bij mij in Zonealarm als vertrouwd geregistreerd. (de download lukt daarom dus ook altijd)
Hopenlijk heb je hier iets aan. Groeytes weer van fboss |
Bewerkt door fboss op 09/01/2006 17:32:46 |
|
|
corvdh
Average Member
300 berichten |
Geplaatst - 14/01/2006 : 12:04:36
|
Ik heb het downloadprobleem opgelost. Ik kreeg namelijk de volgende e-mail terug van de Yamaha klanten service: -------- Dear Customer,
Thank you very much for using Tyros 2. We apologize for our delayed response.
You will be able to access your "Premium Tools" download page when you register the product ID of your Tyros 2. You can find your product ID on the leaflet in owner's manual. This graphic will be helpful for you to find it; http://music.yamaha.com/images/productID.jpg
We will register your product ID if you send it to us so that you can access your download page.
Best regards, Yamaha Music Interactive, Inc. Customer Support -------- Bij de tyros2 worden diverse handleidingen en een datalist geleverd, dit alles verpakt in een plastic zak. Hier zitten ook twee blaadjes bij in a4 formaat. op één van die blaadjes staat een Product ID, bij het registreren van je tyros2 op de Yamaha website MOET je dit nummer invullen. Het nummer begint met TYROS2% Ik was dit vergeten, nu ik dit ingevuld heb zijn er wel premium downloads beschikbaar.
|
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 14/01/2006 : 19:47:22
|
Beste Allemaal. Ik schaam me diep Al die tijd zit ik te mopperen dat ik niet bij de premium downloads kan blijkt het dat ik een verkeerd productnummer heb ingevoerd Na aanleiding van het laatste bericht op dit forum wat dit onderwerp betreft heb ik de zaak nog eens goed bekeken en wat blijkt, ja hoor Henkie had de verkeerde bril op. Na het opzetten van de goede bril en opnieuw de T2 te registreren blijkt het probleem verholpen te zijn en kan dus bij de downloads. Aan alle mensen die er voor hebben gezorgd dat dit nu opgelost is mijn welgemeende DANK!!!!!
Henk |
|
|
Onderwerp |
|