Auteur |
Onderwerp  |
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 02/08/2008 : 12:03:36
|
Als je zoekt met Google, en daarbij de volgende Google URL intypt;
http://www.google.com/webhp?complete=1&hl=en
dan geeft Google je in "Suggesties" het aantal malen waarmee in het verleden op deze zoeknaam is gezocht.
Zo is het onderstaande aantal malen op tyros 2 gezocht.
tyros 2 price 340.000 results tyros 2 forum 964.000 results tyros 2 manual 860.000 results tyros 2 yamaha 577.000 results tyros 2 downloads 103.000 results
t-2 forum 6.020.000 results Ons eigen forum is zéér gewild
En wat hiervan te denken tyros 3 price 662.000 results
Kennelijk zijn er velen nieuwsgierig naar de prijs van de nieuwste Tyros 3 Ik heb hem inmiddels al besteld !!
Veel succes bij het gebruik van Google Suggesties
en veel groetjes van.... fboss |
Bewerkt door fboss op 02/08/2008 12:10:40 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 02/08/2008 : 12:32:44
|
Hallo Frans,
Als dat potentiele kopers zijn kan Yamaha nog wel een fabriek bij bouwen  
Het blijkt wel dat iedereen nieuwschieriger wordt included mijzelf. Overgens ben ik super tevreden met mijn Tyros 2.
En zal toch nog een jaartje lekker op de T2 doorspelen, en dan eens kijken voor de overstap. (en kom bij jouw wel eens een keer luisteren als de T3 bij jouw binnen staat )
Toen ik de overstap maakte van de T1 naar de T2 vond ik vooral de sounds superrr (en nu nog steeds) maar je raakt eraan gewent, dus vind je altijd de nieuwe demo's van een nieuw keyboard altijd beter, totdat je hieraan ook gewent bent.
Ik volg het T3 gebeuren uiteraard ook, en de marketing formule van Yamaha is denk ik zo al 100% geslaagd zoals ik ook verwachtte.
Nog 2 maandjes wachten Tyros liefhebbers, en dan kunnen we genieten van de demo's / demodagen en ons weer lekker laten maken.
Hierna zullen weer vele discussies losbartsten op dit forum welke ik met hartelust tegemoed zie.
EEN ding hoop ik wel..... Dat de Tyros 2 straks niet in de vergetelheid geraakt op dit forum, want dat zou ik erg jammer vinden.
Groetjes van Toine vd Laak  
Tyros 2 + Stagepass 300 |
 |
|
theplayer
Moderator

3033 berichten |
Geplaatst - 02/08/2008 : 21:47:54
|
Hoi,
Inmiddels staan de eerste (NL)prijzen al wel op het internet. Wil ook eens snel zijn denk ik. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Onderwerp  |
|