Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Van de 1 naar de 2
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

adrosalpha
Starting Member

4 berichten

Geplaatst - 04/08/2008 :  19:09:22  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo medeforumleden, ik wil me ook op deze site en Forum aanmelden en voorstellen.
Na al geruime tijd op het Keyboardforum (wat een geweldig Forum is)rondgesnuffeld te hebben, met m'n Tyros 1, kwam ik al zoekende ook dit Forum tegen.
Deze gaat zover mij tot nu toe bekend is, alleen over de Tyros2, dus heel gericht op het Keyboard wat ik sinds kort heb staan.
Ik zie hier toch ook bekenden, Forumleden van het Keyboardforum.
Het geeft gelijk een gevoel dat ik niet in de vreemde ben.
Ik had al enige tijd rondgesnuffeld en komt toch weer dingen tegen waar ik m'n voordeel mee kan doen.

Wie ben ik????

Mijn naam is Arie Domburg, 58 jaar jong en redelijk besmet met het Keyboard virus.
Overige hobby's zijn, motorrijden, klussen in huis, reisje Duitsland, wat Schlagers luisteren en lekker met de pc knoeien, heerlijk!!!!
In de 80er jaren heb ik een orgel gehad, welk merk weet ik absoluut niet meer, maar in de loop der jaren verdween hij naar zolder en werd eigenlijk niet meer bespeeld, het is natuurlijk ook geen plek voor een orgel. Overgedaan voor noppie aan een basisschool die waren er erg blij mee.
Inmiddels waren de kriebels toch weer gekomen en lieten me niet meer los.
Dus 2 jaar geleden een leuk Keyboard aangeschaft, een Roland - EM15.
Hartstikke leuk ding, maar mijn manier van spelen, is ook spelen.
Al doende en spelende ga je verder rondkijken wat er zoals is en kwam ik bij Casio een CTK-800.
Erg leuk, veel mogelijkheden, maar toch niet wat ik er in wil horen.
Tot ik bij Correct in Rotterdam kwam en daar de Yamaha leerde kennen, gedverdemme, wat is dat mooi!!!!!!
Inmiddels zijn er de PSR-1500 en de Tyros1 geweest en nu dus de Tyros2 als muziekmaatje.
Ik ben echt een hobbyist die geen noot kan lezen en maar mijn gehoor doet het goed en daar vind ik toch het plezier in.
Mogelijk gaan we nog meer van elkaar horen/zien.

Hier laat ik het even bij, wil iemand meer weten, dan hoor ik dat graag.
Een hartelijke groet van Arie.

T-Rossie
Moderator

3273 berichten

Geplaatst - 04/08/2008 :  19:29:48  Toon profiel  Reageer met citaat
Welkom Arie !
Ga naar bovenaan de pagina

theplayer
Moderator

3033 berichten

Geplaatst - 04/08/2008 :  21:19:05  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Arie,

Welkom op dit forum.
Je weet: zit je ergens mee, stel dan hier je vraag en er is er altijd wel één die die een zinnig antwoord heeft.
Veel plezier met je Tyros2.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 04/08/2008 :  23:03:10  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hallo Arie,

Ook op dit forum welkom, zo zie je maar weer dat het keyboard-wereldje toch wel klein is, we komen elkaar overal tegen.

Veel plezier met je T2 en natuurlijk op dit geweldige forum

Groetjes van Toine

Tyros 2 + Stagepass 300

vdburch
Average Member

105 berichten

Geplaatst - 04/08/2008 :  23:32:21  Toon profiel  Reageer met citaat
Welkom Arie
Ook ik lees geen noot,speel ook alles (niet goed )maar wel uit het hoofd ,het gaat om de lol in het maken van muziek maar heb enorm veel geleerd via dit forum en zeker van Frans onze topper 1007 berichten!
Nu maar hopen dat de Tyros 3 er niet te veel van af gaat wijken.
Zodat de Tyros 2 er achter aan gaat hobbelen,maar er staan al enorm veel tips .
Dus Arie zoveel mogenlijk vragen stellen voordat de T3 hype los barst.
Groeten

Gerard
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000