Auteur |
Onderwerp  |
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 09/01/2006 : 16:34:24
|
Bedankt Frans en Fboss.
Groet, Ruud |
 |
|
theplayer
Moderator

3045 berichten |
Geplaatst - 09/01/2006 : 16:48:44
|
quote: Originally posted by Carlo
Hoi Frans
Zojuist heb ik de diverse MusicFinders van jouw site binnengehaald, maar ik merk nu dat: "MusicFinder NL Tyros2.mfd" en "MusicFinder Tyros2.mfd" hetzelde zijn en zo ook met: "Tyros2_2083Dld.mfd" en "Tyros2_MF_UK.mfd". Heb je nu 2 verkeerde bestanden toegevoegd of moet ik de dubbele maar weggooien. Ik heb niet alleen de bestandsgrootte vergeleken maar ook de inhoud. In ieder geval bedankt voor het beschikbaar stellen.
groetjes
Het zou kunnen zijn dat het dezelfde zijn. Ik heb ze op verschillende plaatsen binnengehaald. Maar ik doe er niets mee, dus heb ze ook niet bekeken. Sorry dus. Als iemand nog andere heeft zal ik ze er bij zetten. Groetjes,
Frans |
 |
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 09/01/2006 : 17:42:13
|
Hallo allemaal;
In de T2-G70 folder die bij frans is te downloaden zit een klein foutje.
Ik heb geconstateerd dat in de folder "MarchPolka" dubbele namen voorkomen. Dit is het gevolg van per ongeluk tweemaal converteren naar het Tyros2 formaat. Sorry, maar het is door mij te laat gezien.
Geeft niets, de Styles met aan het eind .001 zijn dubbel, en deze 15 Styles zou je dus eventueel kunnen verwijderen.
Als je ze niet verwijderd, dan geeft het absoluut niets, je kunt ze gewoon met dezelfde kwaliteit ook afspelen.
Groetjes weer van fboss
|
Bewerkt door fboss op 09/01/2006 17:43:40 |
 |
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 09/01/2006 : 17:45:40
|
Heren (dames), ik sluit deze topic af, omdat het niet meer relevant is met de titel. Natuurlijk kunnen de laatste berichten in een nieuwe topic geplaatst worden of er kan een nieuwe topic worden aangemaakt.
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
Onderwerp  |
|